Kelionės su vaikais 2023 metais - Kelionės su vaikais
Kelionės su vaikais 2023 metais
2023-12-31

Kelionės su vaikais 2023 metais nukeliavo ilgą ir sėkmingą kelią! Stipriai užaugome, tapome net keleto prekių ženklų ambasadoriais, įgijome daug naujų partnerių ir užmezgėme daug naujų draugysčių! Keliavome ir ruošėme Jums apžvalgas ir gidus.

Kelionės su vaikais 2023 metais pasiekė įspūdingų rezultatų. 2023 metų pabaigoje mes šventėme savo su didele meile sukurto prekės ženklo dviejų metų gimtadienį!

Labai džiaugiamės, kad dirbame tiek su su Lietuvos, tiek su užsienio turizmo centrais. Ypač susidraugavome su kaimyninių šalių turzimo centrais.  Didžiuojamės, kad mumis pasitiki daugybė prekinių ženklų ir paslaugų tiekėjų Lietuvoje.

Kelionės su vaikais 2023 metais stipriai užaugo ir drąsiai galime pasakyti – mūsų internetinė svetainė tapo lankomiausia Lietuvoje svetaine apie keliones su vaikais ir per metus sulaukė daugiau nei 800.000 apsilankymų!

Kelionės su vaikais šiemet keliavo po Lietuvą ir pasaulį

Labai džiaugiamės, kad šiemet galėjome daug keliauti ir paruošti Jums begalę apžvalgų! Pažadame, kad Jūsų laukia dar daugybė mūsų kelionių apžvalgų, gidų ir rekomendacijų.

Jolita su šeima daug keliavo po Kanarų salas Tenerifę ir Gran Kanariją, įgyvendino svajonę aplankyti Maroką, net kelis kartus lankėsi Barselonoje, bei aplankė Malagą. Ilsėjosi ir Lietuvoje, ypač daugybę vietų šįkart atrado Kaune.

Agnė su šeima aplankė Gruziją, Prancūziją, Vokietiją ir didžiausią SPA Europoje, Lenkijos pramogų parkus, Kalėdinę Varšuvą, pietų Ispaniją ir Malagą bei daugybę Lietuvos vietų. Ilsėjosi Lenkijoje prie ežerų bei Latvijos pajūryje.

Kelionės su vaikais – lankomiausias tinklaraštis apie keliones su vaikais

Mūsų internetinė svetainė susideda iš dviejų dalių – pagrindinė svetainės dalis ir lankytinų vietų visame pasaulyje su vaikais interaktyvus žemėlapis.

Didžiuojamės, kad mūsų internetinės svetainės, kuri buvo paleista tik 2022 m. lapkričio mėnesio pabaigoje ir per šiuos metus sulaukė daugiau nei 800.000 vizitų, kas mums yra tiesiog kosmosas ir dėl ko esame be galo Jums dėkingi!

Mes parašėme jau daugiau nei 400 straipsnių, vadinasi Jums rašėme kasdieną ir be poilsio dienų!

Žemėlapyje patalpinome daugiau nei 1500 objektų, o dar daugybė laukia savo eilės.

Taigi, ką labiausiai skaitėte? Mūsų svetainės absoliutus rekordininkas ir skaitomiausias straipsnis  – Helovino renginiai Lietuvoje. Nemažiau populiarūs buvo straipsniai apie Lietuvos miestų eglučių įžiebimus ir Vilniaus Gidas, ką veikti su vaikais.

Nieko nuostabaus, kad labiausiai skaitote tuos straipsnius, kuriuos Jums ruošiame remdamosis savo asmenine patirtimi ir kelionių rekomendacijomis. Tai straipsniai apie keliones Latvijoje ir Lenkijoje, keliones Tenerifėje ir įvairias lankytinas vietas Lietuvoje!

Mūsų Facebook paskyros pasiekė beveik 2 milijonus žmonių

Kartais sunku patikėti, kad mūsų kurti įrašai, video bei kitas turinys pasiekė beveik 2 milijonus Facebook vartotojų. Mums tai be galo įspūdingas skaičius!

Mūsų Facebook paskyra apie keliones su vaikais Lietuvoje šiemet užaugo beveik dvigubai ir jau turime 17 000 sekėjų, o jos įrašus pamatė daugiau nei 800.000 skaitytojų.

Facebook paskyra apie keliones su vaikais užsienyje per metus taip pat augo dvigubai ir ją seka jau 28 000 sekėjų, o jos įrašai pasiekė daugiau nei milijoną skaitytojų.

Kelionės su vaikais socialinė iniciatyva

2023-iaisiais mes aktyviai vykdėme ir socialinę iniciatyvą – bendradarbiaudami su turizmo centrais visoje Lietuvoje, Lietuvos kaimo turizmo asociacija siekiame pristatyti kuo daugiau tokių senyvo amžiaus žmonių verslų. Populiarindami žemėlapį keliaujantiems su vaikais stengiamės padėti senyvo amžiaus žmonių verslams sulaukti daugiau dėmesio ir lankytojų. O visuomenei sužinoti apie netradicines, įdomias bei edukacines vietas ir veiklas.

Kas įvyko per 2023 metus

Šis straipsnis yra autorinis, jį paruošė  „Kelionės su vaikais ®“. Kopijuoti ir naudoti be leidimo yra griežtai draudžiama.
Daugiau informacijos apie lankytinus objektus visoje Lietuvoje rasite mūsų Facebook paskyroje „Kelionės su vaikais“ bei Instagram paskyroje „Kelionės su vaikais“.
Nepamirškite sekti mūsų socialiniuose tinkluose.
Apie keliones po pasaulį – Facebook paskyroje „Kelionės su vaikais po pasaulį“ bei Instagram paskyroje „Kelionės su vaikais po pasaulį“.
Ieškote daugiau lankytinų vietų su vaikais, kelionių patarimų ir rekomendacijų?! – prisijunkite prie keliautojų su vaikais grupės. Čia taip pat kviečiame dalintis savo kelionių įspūdžiais.
Norite pasidalinti savo kelione ar keliavimo su vaikais patirtimi – parašykite mums el. paštu.