Atostogos Gran Kanarijoje su vaikais - Kelionės su vaikais
Atostogos Gran Kanarijoje su vaikais
2023-03-21

„Esame netradicinio mąstymo šeima, mėgstame nuotykius patirti visi kartu, ypač ten kur kiti sako, kad su vaikais net neverta keliauti” – pradeda pasakojimą tėtis Vytenis. Gran Kanarija buvo jau trečioji ilgoji kelionė ir antroji Kanarų sala, kurioje šeima praleido lygiai keturias savaites. Prieš metus taip keliavo Tailande, o dar metais atgal – buvo Tenerifėje.

Atostogos Gran Kanarijoje su vaikais:  savo įspūdžiais apie kelionę saloje dalinasi tėtis Vytenis, mama Giedrė ir dukrytė Ūla.

Visas keliones organizavome patys. Lėktuvo bilietus pirkome mėnesį prieš skrydį su pigiomis oro linijomis, tad skridome per Londoną. Iš viso pasinaudojome net trijų skirtingų oro linijų paslaugomis kelionei pirmyn ir atgal. Skrendant į priekį turėjome šešių valandų laukimo terminą iki sekančio skrydžio. Su vaiku mums pasirodė tai ilgas laiko tarpas, todėl net nedvejodami pasinaudojome Revolut siūlomais verslo klasės pasiūlymais, t.y. business lounge oro uoste (29 eur vienam asmeniui). 3 metų vaiką įleido nemokamai, tad sumokėjome tik 58 eurus. Viduje buvo didelė laukimo erdvė su patogiais krėslais, galimybė neribotai vaišintis maistu ir gėrimais (ne tik lengvieji).

Atostogos Gran Kanarijoje su vaikais – automobilio ir būsto nuoma

Automobilį Kanarų salose rekomenduojame nuomotis iš anksto. Mums deja tas vienas mėnesis pakišo koją, tad už automobilį mokėjome tris kartus daugiau negu kelionėje į Tenerifę prieš du metus. Papildomas patarimas – vežkitės savo automobilinę kėdutę. Daugumoje oro linijų šis bagažas yra nemokamas, bet jeigu nepasiėmėte kaip mes ir vykote be jos, kėdutę verta nuomoti vietoje. Už mėnesį laiko ji būtų kainavusi 100 eurų, bet atvykus nusiderėjome kainą per pusę.

Dėl būsto nuomos pasiūlymų trūkumo didelio pasirinkimo neturėjome. Buvo išnuomota beveik 98% apartamentų. Tačiau dabar manome, kad mums dėl to pasisekė, nes nuomavomės per tris skirtingas lokacijas.

Gyvenimas La Aldea de San Nicolás miestelyje tarp kalnų

Dviejų pirmų savaičių nakvynės vieta buvo La Aldea de San Nicolás miestelyje tarp kalnų. Nuostabus miestelis be didelių turistinių srautų, turintis savo šarmą bei nedidelį miestelio centrą, begalė vaikų žaidimų aikštelių, kas mums buvo labai aktualu. Tik čia per pirmąsias dvi savaites pajutome, kaip gyvena tikrieji vietiniai Gran Kanarijos gyventojai.

Kiekvieną sekmadienį senoji duonos kepykla kepa tikras ispaniškas churras pagal miestelio tradicijas, jokiomis kitomis dienomis negalima valgyti šio skanumyno. Kas aktualu su vaikais, kadangi miestelis yra gyvenamas tik vietinių gyventojų, čia yra daugybė vaikų žaidimų aikštelių. Prie pat mūsų namų buvo net dvi, o prie vienos iš jų ir jauki parko kavinukė. Joje per dvi savaites atsirado rytinė tradicija išgerti puodelį kavos bei suvalgyti šokoladinę spurgą.

Taip pat nebijokite patyrinėti miestelio, čia yra nuostabių itin mažų muziejų, butikėlių, kuriuose rasite Gran Kanarijoje gamintų suvenyrų lauktuvėms. Kainos čia mažesnės nei pagrindiniuose turistiniuose Gran Kanarijos rajonuose.

Taip pat čia atradome ir nedidelę universalinę parduotuvę, kur parduotuvės savininkė iš netoliese esančio savo ūkio buvo atsivežusi parduoti šviežių vaisių bei daržovių. Labai svarbu paminėti, kad jie švenčia kiekvieno mėnesio pirmą šeštadienį, tuo metu vyksta miestelio šventė su koncertais ir vietinių muge.

Aplinkinės vietovės

Prie pat šio miesto yra nedidelis uostas – Puerto de La Aldea. Mažytis uostas turi nedidelį akmenuotą jaukų juodo smėlio paplūdimį, kurį pasieksite praėjus ”instagramišką” tunelį. Net ir itin vėjuotomis dienomis čia sąlyginai ramu, kadangi aplinkinės uolos užstoja bet kokį vėją, o vaikams suteikia papildomai pramogų akims, kadangi orui aplink subjurus pakyla vandenyno vandens lygis (bent mums taip sutapo) ir tada ant aplinkinių uolų pasišildyti išlenda šimtai krabų. Pakrantėse gausu didelių gultų.

Pietūs darbo dienomis tokiuose ne itin turistų atrastose vietose padeda sutaupyti. Prie vandenyno kranto dalyje restoranų galima rinktis dienos pietus, t.y. sriuba, karštas patiekalas (mes visada rinkomės šviežią žuvį), desertas bei gėrimas (vaikui sultys, o mums vietiniai suaugusiųjų gėrimai), o visas toks rinkinys viso labo kainavo apie 12 eur (Restaurante Grill Luis).

Verta iš La Aldea nuvykti į Agaete miestelį, kuris žavi įspūdingais vaizdais bei vietinių žvejų nameliais. Taip pat būtina aplankyti natūralius baseinus Agaete Piscina Natural. Patys įspūdingiausi vaizdai grįžti leidžiantis saulei serpantininiu keliu į La Aldea.

Žaidimų aikštelės

Pasikartosiu dėl vaikų žaidimų aikštelių. Jų yra visur, kad ir kur važiuosite. Kiekvienas, net ir mažytis miestelis bei kaimelis, turi itin gražiai sutvarkytas šias erdves, tad atostogos Gran Kanarijoje su vaikais bus tikrai labai smagios. Nors šiek tiek meluoju, šių erdvių neradome turistinėse vietose Playa des Igles bei Maspalomas. Šios vietos traukia pasilinksminti norinčius asmenis, daugiausia be šeimų, plius čia nėra gyvenančių vietinių gyventojų, tad tokių erdvių ir nepadaryta (bent mes neradome).

Nestandartiniai pasirinkimai ir atrastos vietos

Kaip jau minėjau pradžioje – nesame tradiciniai keliautojai. Tai liečia ir kelių pasirinkimus nuvykti iš taško A į tašką B. Iš La Aldea pasirinkti keliauti iki Tejeda miestelio galima aplinkiniu sutvarkytu keliu, dalis kelio driekiasi ir autostrada. Mes pasirinkome įdomesnį kelią, bet jis tinka ne visiems.

Serpantinai, daugumoje vietų važiuoti gali tik vienas automobilis, o prasilenkti reikia kažkam pavažiuoti atgal ties praplatėjimu praleisti automobilius. Taip pat didžiojoje dalyje čia nerasite kelio atitvarų – fotografijoms tobula, nėra daug žmogaus įsikišimo į gamtą, o jeigu rimtai – itin pavojinga. Išdrįsusiems važiuoti šiuo keliu, laukia apdovanojimas. Ramybė, tyla, gamtos garsai, kerintys vaizdai.

Vienas iš vaizdų – Presa Caidero de la Nina. Tai užtvanka tarp kalnų, šį vaizdą esu įamžinęs savo Instagram paskyroje @vytenisjanu. Šiame kelyje bus net dvi panašios užtvankos, taip pat nuostabus serpantinas, vieniši itin nedideli miesteliai, o kalnuose vykstant mūsų žiemos metu rasite pavasarį. Mums keliaujant žydėjo migdolų medžiai. Vaizdas ir kvapas užburia.

Tejeda miestelis

Tejeda miestelis – viena iš tų vietų, kur turistiniuose lankstinukuose rašo, kad verta pamatyti, bet mums asmeniškai kelias iki miestelio buvo kelis kartus įspūdingesnis nei pats miestelis. Taip, jis gražus, bet keliaujant žiemos laikotarpiu ten šalta (9/12C šilumos), kainos restoranuose išpūstos, bet jeigu tai jūsų negąsdina, pamatyti reiktų.

Montana Blanca

Vienas įstrigusių objektų mūsų salos gale – Montana Blanca (Montaña Cerrada). Gražus apleistas kelias. Pamatyti ir pasivaikščioti verta. Čia taip pat pasiimkite maisto, galima pasidaryti pikniką su vienu geriausiu vaizdu visoje saloje.

Mirador Llanos de La Mimbre

Du dalykai – labai gražu, bet apsirenkite šiltai. Čia žiemos laikotarpiu beveik irgi žiema. Vietomis buvo ir neištirpusio sniego, lauke mus pasitiko vos 4 laipsnių temperatūra, bet… Viską atpirko tai, ką radome. Miškas primena mūsų Kuršių Neriją – pušys.

Iki kelionės tikslo reikia paeiti šiek tiek virš kilometro puikiu asfaltuotu keliu (privažiuoti su automobilių draudžiama), bet užtikrinu, saulėlydis bus įspūdingiausias, kokį patirsite savo kelionėje. Nepamirškite savo telefonams stovo, kad galėtumėte visi kartu nusifotografuoti. Vėlgi keletą fotografijų galite rasti pas mane ant Instagram sienos @vytenisjanu. Pasikartosiu – turėkite šiltus rūbus.

Lankytinos vietos Gran Kanarijoje

Puerto de Sardina

Šiaurės vakarinėje dalyje itin gražus ir draugiškas šeimoms paplūdimys – Puerto de Sardina. Net Giedrei sakiau, kad gaila čia nesinuomavome būsto bent savaitei. Čia viskas ko reikia: vaikų aikštelė miestelyje, puikūs restoranai prie pat paplūdimio bei pats krantas itin gražaus bei minkšto smėlio.

Įsimintiniausia vieta – Piscinas de Punta de Galdar

Mūsų viena pačių pačiausių atrastų vietų – Piscinas de Punta de Galdar. Nedidelis natūralus baseinas, kuris darbo dienomis būna tuščias. Rekomenduojama, kada norite tolygiai įdegti ir norite daugiau privatumo (dauguma, kurie čia apsilankė mūsų buvimo metu, taip pat panašu atvyko dėl tolygaus įdegio…). Privatumą užtikrina dar ir todėl, kad už 100 metrų yra kelis kartus didesnė erdvė su natūraliais baseinais, kurie ir sutraukia daugumą žmonių. Turėkite truputį batono žuvims. Šiame baseine plaukioja itin daug nedidelių žuvų, Ūlai labai patiko šias žuvis maitinti. Po maudynių, pačiame miestelyje pasivaikščiokite, vaikai apsidžiaugs, yra žaidimų aikštelė. Vėliau užsukti galite į vietinį nedidelį restoraną (festivalių metu neveikia, nes išvažiuoja su maisto autobusiukais).

Galdar miestelyje yra labai didelė vaikų žaidimų aikštelė.

Ką dar verta aplankyti?

Dar viena būtina aplankyti vieta – centrinė dalis Roque Nublo. Įspūdingi vaizdai iš vienos aukščiausių Gran Kanarijos vietų. Mums pasisekė, nes visoje saloje buvo Calima, o užkilus – prasiskleidę debesys džiugino žydru dangumi.

Pakeliui stabtelėkite Mirador Pico de la Gorra.

Aukščiausia salos vieta – Pico de las Nieves.

Šiaurinėje dalyje įsikūrusi įspūdingų vaizdų – Cenobio Valeron. Įėjimas suaugusiam 3 eur. Pamatysite, kaip senovėje žmonės gyveno urvuose ir kur laikė grūdus. Labai malonus vyrukas prie įėjimo, kuris lankęsis Lietuvoje.

Sostinė Las Palmas ir skaniausios sraigės saloje

Trys objektai kurie mums itin patiko. Pirmasis – senamiestis, katedra Plaza de Santa Ana bei aplinkinės gatvelės. Priešais katedrą yra aviacijos muziejus (durys šalia turizmo informacijos centro), įleidžia nemokamai.

Antrasis – promenada prie Las Kanteraso paplūdimio. Rekomenduojam paragauti jų senovinių ledų – Heladeria Pena la Vieja.

Trečioji vieta – natūralūs baseinai šalia Punta del Confital. Jeigu bus daug žmonių ir norėsite ramybės, eikite toliau už jų, rasite nedidelių vietų degintis bei mažesnių maudyklų. Privatumas vėlgi garantuotas.

Paliekant sostinę ir vykstant link pietų, užsukite (rekomendacija labiau audringą dieną, kada jūra nerami) į El Bufadero. Vieta, kur vandenynas verda, ir vandenynui stipriai banguojant, galite pamatyti gan įspūdingų vandens geizerių.

Jeigu diena rami, bangų bei vėjo nėra, o norisi ramiau praleisti dieną, bet gyvenate Maspalomas, rekomenduoju atvykti į Playa de Tufia. Smėlėtas gana ilgas paplūdimys, kuris labiau pamėgtas vietinių gyventojų. Paskutinis kilometras privažiuojamas žvyrkeliu.

Vienas geriausių restoranų atrastų saloje buvo miestelyje rytinėje salo dalyje Arinaga – Terraza Kayuco. Rekomenduojame sraiges (caracoles), jeigu jas mėgstate, čia tikrai gausite geriausias saloje. Šis restoranas buvo išimtis per visas atostogas, į tą pačią vietą grįžome tris kartus (stengiamės bandyti skirtingas vietas). Žinoma, šis miestelis įstrigo ir tuo, kad mes pataikėme jame pabūti ir festivalio metu, šokiai, linksmybės, persirengėliai – puiki nuotaika. Taip pat čia radome itališkų gelato – ChocoLatte Heladería Artesanal Italiana.

Rekomendacija nakvynei ir trečioji savaitė

El Sao miestelyje tarp kalnų, Finca Pequena apartamentai – holiday home. Įsimintina nakvynės vieta apsuptiems apelsinų, citrinų bei mandarinų medžių ūkio. Kiekvienas rytas prasidėdavo ką tik nuskintų apelsinų sultimis. Čia taip pat galima pasiskinti avokadų (mūsų vizito metu jie dar buvo nesunokę), papajų, bananų. Kas yra itin gerai, prie pat namų, nors ir nedidelis kaimelis, vėlgi yra vaikų žaidimo aikštelė. Patys apartamentai atnaujinti, šeimininkė italė pasirūpinusi viskuo, kad Jūsų atostogoms nieko netrūktų.

Rekomendacija paplūdimiui pietuose – Playa de Tiritana. Nuošalus, sunkiai pasiekiamas (bet su trijų metu vaiku puikiai pavyko), ilga smėlio pakrantė. Turėkite užkandžių, gėrimų, čia nusipirkti kažko tikrai nepavyks.

Pramogos su vaikais Gran Kanarijoje

Atostogų metu rekomenduojame aplankyti visas pagrindines atrakcijų vietas. Jos tam ir skirtos, kad atostogos Gran Kanarijoje su vaikais būtų turiningos. Palmitos parkas, pagrindinis Gran Kanarijos zoologijos sodas (tik nelyginkite su Tenerife, čia jis šiek tiek kuklesnis), bei turėkite pasidarę užkandžių ar net pietus, kainos itin neadekvačios (už itin prastą euro dešrainį 12 eur). Neskubant čia sugaišite beveik visą dieną. Didžiausią įspūdį mums paliko drugelių observatorija, kurioje juos galima paimti į rankas. Taip pat plėšriųjų paukščių šou, kuris vyksta kelis kartus dienoje. Ūlai be galo patiko delfinų šou.

Angry birds parkas – daug komentarų nebus, vaikams bus smagu, o jūs džiaugsitės už juos, kad jiems smagu.

Krokodilų parkas – įvairūs gyvūnai, kai kuriuos galima paliesti.

Maspalomos kopos – tiesiog pamatyti, aplankyti būtina. Turėkite daug vandens ir užkandžių vaikams.

Gražus turistinis miestelis – Puerto de Mogan. Čia atvykome tiesiog pasifotografuoti. Labai gražūs nameliai ir kanalas tarp jų kaip Venecijoje.

Restoranas už 15 min kelio miestelyje Mogan (nemaišykime su uostu) – Restaurante Canario de Oro. Šeimos restoranas su puikiu aptarnavimu bei maistu. Rekomendacija ožkos mėsa, Carne de cabra, bei žinoma drąsiai klauskite, šeimininko duktė kalba angliškai, tikrai rekomenduos, kas skaniausia. Sraigių čia nevalgykite, nepatiko dėl specifinių prieskonių. Išėjus iš restorano rasite didelę vaikų žaidimo aikštelę su įspūdingu vaizdu, tad būsite ir pavalgę, ir vaikai laimingi.

Atostogos Gran Kanarijoje su vaikais

Atostogos Gran Kanarijoje su vaikais – tikrai nuostabi kryptis. Aplankėme daugiau negu aprašėme, tiesiog mūsų vietos dažnai nėra įamžintos žemėlapiuose, kaip pavyzdys piemens (taip teisingai išgirdote – tikrų tikriausias piemuo) didelė ganoma avių bandą, kuri užtvėrė mums kelią. Nuostabios gavosi fotografijos ir Ūlai edukacija bei pramoga.

Eksperimentuokite, išvažinėkite kaip įmanoma daugiau kalnų kelių, jie visi įdomus bei skirtingi. Atraskite savo naujus laukinius paplūdimius, o jeigu galimybės leis, leiskitės pėsti į kalnus ar laukinius paplūdimius.

„Linkiu Jums visiems nuostabių ateityje nuotykių! Žinoma, tikiuosi paseksite mus instagram paskyrose @vytenisjanu bei @giedrejanu. Ačiū, kad skaitėte ir iki kitos mūsų kelionės!” – atsisveikina Vytenis ir Giedrė.

Jei norite, kad kelionės planavimu pasirūpintų patikima kelionių agentūra – mes rekomenduojame kreiptis į Pasirink Sparnus

Kopijuoti ir naudoti be autorės ar „Kelionės su vaikais ®“ leidimo yra griežtai draudžiama.
Nepamirškite sekti mūsų socialiniuose tinkluose. Daugiau apie keliones Lietuvoje rasite mūsų Facebook paskyroje „Kelionės su vaikais“ bei Instagram paskyroje „Kelionės su vaikais“.
Apie keliones po pasaulį – Facebook paskyroje „Kelionės su vaikais po pasaulį“ bei Instagram paskyroje „Kelionės su vaikais po pasaulį“.
Ieškote daugiau lankytinų vietų su vaikais Tenerifėje ir Kanarų salose, kelionių patarimų ir rekomendacijų?! – prisijunkite prie grupės Kelionės su vaikais. TENERIFĖ. Čia taip pat kviečiame dalintis savo kelionių Tenerifėje ir kitose Kanarų salose įspūdžiais.
Norite pasidalinti savo kelione ar keliavimo su vaikais patirtimi – parašykite mums el. paštu.