Geriausios košelės kūdikiams - Kelionės su vaikais
Geriausios košelės kūdikiams
2023-08-17

Keliauti su kūdikiais kartais yra net lengviau nei su darželinukais. Svarbiausia tinkamai susiplanuoti kelionę, turėti reikalingus daiktus. O jei kyla klausimų – mūsų paruoštos rekomendacijos visada Jums padės. Nes mes esame tam, kad Jūsų kelionės su kūdikiais ir vaikais taptų lengvesnės ir patogesnės! Tačiau vis tik tėvams daugiausiai klausimų dėl kelionių kyla tada kai prasideda kūdikio primaitinimas.

Kaip keliauti su kūdikiais pradėjus primaitinimą, kokios yra geriausios košelės kūdikiams keliaujant – nuolat sulaukiame tokių klausimų. Todėl viena iš „Kelionės su vaikais“ įkūrėjų Agnė dalinasi savo patarimais ir rekomendacijos apie keliones su dukrele Paule, kuriai šiuo metu yra 7 mėnesiai ir kuri jau primaitinima.

PONN kelionėms su vaikais

Geriausios košelės kūdikiams kelionėse

Maistas kūdikiams, be abejo, nėra kliūtis šiais laikais – visada pakeliui galima susirasti maistelio vietinėse parduotuvėse, degalinėse – tyrelių, košelių, užkandukų, ypač keliaujant Europoje. Natūralu, kad tėvai savo vaikams, visada ieško visko kas geriausia, tad kartais užtrunka šiek tiek laiko, kol tėveliai atranda, kokios yra geriausios košelės kūdikiams.

Dažnai pasitaiko, kad keliaujant mažylis noriai palaižo kažką iš mamos lėkštės. Vis dėlto kol kūdikiai dar visai maži, jų skrandukas ypač jautrus, tad ir maistelį reiktų rinktis atsakingai. Juolab, jei auginate jautrų ar alergišką mažylį – tada šis atsargus maisto parinkimas užtrunka ir ilgiau.

Jei keliaujate automobiliu – rekomenduojame su savimi pasiimti didesnį kiekį kūdikio mėgstamų košelių, kad kelionės metu ar atostogaujant nereikėtų lakstyti po parduotuves.

Kokį kūdikių maistą rinktis kelionei?

Namuose, žinoma, geriausia viską gamintis patiems. Verdame košytes, morkytes, moliūgėlius, maišome tarpusavy visokias tyres ir mėsytes ir ragaujame. O ką daryti, jei ruošiamės kelionei? Ar galima pasitikėti pirktiniu maistu?

Iš mūsų šeimų patirties žinome, jog kelionės su primaitinamais kūdikiais – ne bėda. Svarbu atsižvelgti į keli dalykus:

• Į kelionę nerekomenduojame imti naminių tyrelių, nes jos netinkamoje temperatūroje gali greičiau gesti ir rizikuojate kūdikio apsinuodijimu maistu.
  • Patogiausios tyrelės – maišeliuose. Lengvos, užima mažai vietos, nereikalauja šaukšto. BET! atkreipkite dėmesį, jog jau atidarytame maišelyje maistas greičiau genda, tad įvertinkite jo šviežumą prieš duodant vaikui.
  • Duoti maistelį geriausia ramybės būsenoje, pailsint, neskubant važiuoti ar eiti toliau. Važiuojant automobiliu iškart po tyrelės ar kito maisto yra tikimybė, jog vaiką gali supykinti.
  • Rinkitės patikimą pirktinį maistelį, kuris turi gerą sudėtį, yra užaugintas ekologiškuose ūkiuose ir neturi jokių priedų – konservantų, skonio stipriklių, užpildų.
  • Jei duodate užkandžių – svarbu kad jie būtų patogūs paimti kūdikiui, bet ne per dideli, kad vaikas neprisikištų per daug į burnytę. Įsitikinkite, kad užkandukai būtų lengvi, nesprangūs.
  • Nepamirškite duoti kūdikiui atsigerti ir vandens – ypač keliaujant, kai oras nuo kondicionierių būna sausesnis, ore būna daugiau dulkių.
  • Pasiimkite į kelionę su savimi verdamų ar užpilamų košių (avižų, grikių, ryžių). Jei gyvenate apartamentuose, lengvai išsivirsite juos. Jei gyvenate viešbutyje – paprašykite personalo, kad Jums išvirtų košytę. Kuomet keliavome su pirmagimiu Motiejumi Tailande, vežėmės nemažai avižų. Tailande labai myli vaikus – paprašydavome ir mums košytę išvirdavo visur. Pakelės kavinėse, restoranėliuose, viešbučiuose. Avižų košę pagardindavome Ponn tyrele ir būdavo puikūs pusryčiai ar vakarienė.
  • Jokių problemų keliaujant nekyla ir su Paule. Kol Paulė dar maža – ji valgo užpilamą avižų košytę. Keliaujant tereikia su savimi pasiimti termosą su šiltu vandeniu arba galite karšto vandens paprašyti lėktuve, kavinėje, mažą indelį, šaukštelį, kruopyčių ir PONN tyrelių.

Patikrintas ekologiškas maistas kūdikiams

Nors esame išbandę daugybę visokių rinkoje esančių produktų su mūsų vaikais, vis dėlto mūsų ir mažosios Paulės nuomone 10/10 balų keliauja PONN maisteliui.

Atradome jį augindami pirmagimį Motiejų ir jau tuomet spėjome įsitikinti, jog PONN tai natūralaus, kokybiško, subalansuoto ir tikrai skanaus maisto kūdikiams gamintojas. Dabar PONN tyreles valgo ir Paulė.

Nors, tiesą sakant, mūsų šeimoje toli gražu ne tik Paulei patinka PONN. Prisiminęs vaikystę, mielai tyreles ir užkandžius noriai skanauja ir vyresnėlis Motiejus. Dėl to labai džiaugiamės, nes PONN užkandžiai geresnės sudėties, skanesni ir pakeičia mažiau sveikus įprastai vaikų mėgstamus užkandžius (sausainius, javainius).

PONN – tai mūsų Baltijos kaimynų, Estų produktas, sukurtas bendradarbiaujant su pažangiausiais Estijos pediatrais, kad skonis, tekstūra, energinė vertė ir porcijos dydis atitiktų konkretų mažylio amžių.

PONN tai Estijoje 1946 metais įkurtos įmonės Salvest prekinis ženklas. Tai viena didžiausių maistą Estijoje gaminančių kompanijų.

Kodėl taip pamėgome PONN?

• PONN produktai gaminami TIK iš patikimuose ekologiškuose ūkiuose auginamų vaisių, uogų, daržovių ir mėsos!
  • Sudėtyje nėra: pridėtinio cukraus ir druskos (tik natūralūs iš sudedamųjų dalių), nėra konservantų, priedų, kiaušinių, sojos baltymų, ar kitų priedų. O tai labai svarbu, nes natūralus ir aukštos kokybės maistelis padeda kūdikiui augti sveikam ir stipriam!
  • Pakuotės yra draugiškos aplinkai! PONN vaikiškų produktų rasite supakuotų ir stiklinėse, ir patogiose minkštose pakuotėse, kurios yra perdirbamos. Jas paprasta atidaryti, laikyti ir pasiimti su savimi.
  • Platus asortimentas, kuriame yra saldžių bei sūrių skonių.

PONN ne tik kūdikiams

Prieš metus PONN pristatė Lietuvoje naujieną – ekologiškus kukurūzų užkandžius vaikams, kuriuos pamilo ir vyresnysis Motiejus.

PONN užkandžiai – tai trijų skonių linija su skirtingų vaisių ir daržovių skonio kukurūzų kruopomis. Juos patogu valgyti automobilyje, pasivaikščiojimo parke metu ar maloniai užkandžiauti namuose.

Mažoji Paulė irgi džiaugiasi ragaudama – žaismingos formos užkandžius vaikui patogu pasiimti, jie taip pat lavina kūdikio motorikos įgūdžius. Rekomenduojame vaikams nuo 7-8 mėnesių amžiaus.

Geriausios košelės kūdikiams

Kelionės su kūdikiu – patarimai ir rekomendacijos

Mes su abiem vaikams pradėjome keliauti kuomet jiems buvo 1 mėnuo. Keliones pradėjome automobiliu. Turime Jums paruošę straipsnį Kelionė automobiliu su kūdikiu ar vaiku, kuriam rasite patarimų ir rekomendacijų keliaujant automobiliu.

Trijų savaičių Paulė vyko į savo pirmąją kelionę į Lenkiją. Visi patarimai ruošiantis pirmai kelionei su kūdikiu – mūsų straipsnyje Pirmoji kelionė su kūdikiu.

Trijų mėnesių Motiejus skrido pirmą kartą lėktuvu į Gruziją. Paulės pirmoji kelionė lėktuvu taip pat buvo į Gruziją, tačiau šešių mėnesių. Jei ir Jūs ruošiatės kelionei su vaiku – paskaitykite mūsų patarimus straipsnyje Patarimai ruošiantis kelionei su vaikais.

Šis straipsnis yra autorinis, jį paruošė „Kelionės su vaikais ®“. Kopijuoti ir naudoti be leidimo yra griežtai draudžiama.
Nepamirškite sekti mūsų socialiniuose tinkluose. Daugiau apie keliones Lietuvoje rasite mūsų Facebook paskyroje „Kelionės su vaikais“ bei Instagram paskyroje „Kelionės su vaikais“.
Apie keliones po pasaulį – Facebook paskyroje „Kelionės su vaikais po pasaulį“ bei Instagram paskyroje „Kelionės su vaikais po pasaulį“.
Ieškote daugiau lankytinų vietų su vaikais, kelionių patarimų ir rekomendacijų?! – prisijunkite prie keliautojų su vaikais grupės. Čia taip pat kviečiame dalintis savo kelionių įspūdžiais.
Norite pasidalinti savo kelione ar keliavimo su vaikais patirtimi – parašykite mums el. paštu.
ekologiškas maistas kūdikiams, Geriausios košelės kūdikiams, kelionė su vaikais, kelionė su vaiku, Kelionės su kūdikiais, Kelionės su kūdikiu, kelionės su vaikais, kūdikių maistas, PONN, Ponn tyrelės, reklama, tyrelės