Tulpių festivalyje Pakruojo dvare su vaikais - Kelionės su vaikais
2024-05-02

Kiekvienais metais vienas laukiamiausių mūsų renginių pavasarį yra tulpių festivalis Pakruojo dvare. Įvairiais metų laikais Pakruojo dvaras stebina savo įspūdingais rengniais, o šis tulpių ir pavasario gėlių festivalis ne išimtis. Daugiau nei 5 milijonai pavasario gėlių ir net 250 skirtingų rūšių, įspūdinga pramoga, dirbtuvės ir renginiai. Visa tai Jūsų laukia tulpių festivalyje Pakruojo dvare su vaikais.

Tulpių festivalyje Pakruojo dvare su vaikais apsilankė viena iš „Kelionės su vaikais” įkūrėjų Agnė, kuri dalinasi savo įspūdžiais ir rekomendacijomis.

Tulpių festivalyje Pakruojo dvare su vaikais

Šis tulpių ir pavasario gėlių festivalis Pakruojo dvare pavasarį vyksta jau nebe pirmus metus.  Ši nuostabi pavasario festivalio idėja Pakruojo dvaro šeimininkams gimė bendradarbiaujant su geriausiais Olandijos pavasarinių gėlių augintojais ir selekcininkais. Jie atrenka gėles kasmet Olandijoje vykstančiam žymiausiam pasaulyje tulpių festivaliui. Jų dėka šį pavasarį Pakruojo dvare mus žavi daugiau kaip 250 rūšių įmantriausių tulpių, narcizų, hiacintų, žydrių, plukių. Esame aplankę daugybę gėlių žydėjimo festivalių Lietuvoje, tačiau Pakruojo dvaro gėlių festivalis stebina savo grožiu, nesuskaičiuojamomis gėlių kompozicijomis, kurios išsidėsčiusios visame parke.

Iš tiesų labai sunku nuotraukomis perduoti gėlių grožį ir visą renginio atmosferą.

Tulpių festivalyje Pakruojo dvare su vaikais programa

Atvykus į festivalį prie kasų galite pasitikslinti programą, nes ji gali kisti. Tačiau esame tikri, kad atvykę bet kuriuo metu tikrai rasite labai įdomių veiklų. Kai kurios veiklos nėra pritaikytos vaikams, tačiau manome, kad jose mielai galės sudalyvauti tėveliai ar seneliai.

13.00, 15.30, 16.30 val. Drauge su Baronaite pažinkite dvaro rūmus, jų istoriją, valdytojus, paslaptis (taikomas papildoma mokestis).

13.00, 14.30 val. Šiurpinantys atradimai vieninteliame Lietuvoje Bausmių rūsyje.

13.15, 14.45 val. Aplankykite atkurtą dvaro spirito varyklą, kur gimsta medaliais apdovanoti skoniai, išvyskite autentiškus varinius distiliacijos indus.

13.30, 15.00 val. Dvaro Žaldokas pasakoja, kodėl Pakruojis tapo Lietuvos alaus sostine ir dalinasi aludarystės subtilybėmis bei alaus darymo paslaptimis.

13.15, 14.15, 15.15 val. Vėlėja karšia vilną ir velia gėlėtus apdarus bei apavą.

12.00, 13.00, 14.15 val. Puodžius savo dirbtuvėse mielai supažindina su savo darbu bei skirtingomis puodų degimo technikomis.

13.15, 14.15, 15.30 val. Dvaro siuvėja atskleidžia XIX a. mados ir kostiumų niuansus ir kviečia pasidabinti madingiausiais sezono apdarais.

13.00, 14.00, 16.15 val. Dvaro bitininkė atvirauja apie saldų bičių gyvenimą.

13.45, 15.00, 16.00 val. Dvaro Panoptikume į dienos šviesą iškyla paslaptingi, net tamsūs aristokratų pomėgiai.

12.30, 16.00 val. Pažintis su senovinių nuotraukų gimimo procesu dvaro fotoatelje.

12.00, 15.15, 16.00 val. Parfumerė savo dirbtuvėse negaili kvapnių paslapčių ir patirčių.

Dvare daugybė gyvūnų, kuriuos galima pamaitinti ir susidaraugauti

Taip pat pakruojo dvare galėsite:

1. Pasidarykite senovinę fotosesiją XIX a. pab. fototeljė, išvyskite vienetinės nuotraukos gimimą!
  2. „Paglostykite” savo organizmą fermentuotų daržovių nauda krautuvėlėje, kur gimsta unikali dvaro produkcija.
  3. Apsilankykite dvaro Technikos dirbtuvėse, kur senuosius technikos stebuklus remontuoja motoristas, demonstruoja ūkio aparatų veikimą.
  4. Užsukite į dvaro sakalininkystės ūkį, kur išvysite dešimtį plėšriųjų paukščių iš viso pasaulio.
  5. Susipažinkite su dvaro gyvūnais ir pajodinėkite kupranugariu Bučkiu! Esame tikri vaikams tikrai patiks pamaitinti gyvūnus.
  6. Pamatykite įvairių formų ir dydžių senovinių laikrodžių kolekciją.
  7. Apsilankykite pirmųjų pasaulyje „sauso įstatymo” laikų ir legendinių Pinball žaidimų aparatų salėje.
Vaikai gali susižainti su sanąją technika

Bilietai į tulpių ir pavasario gėlių festivalį, atvykimas ir praktiniai patarimai

Jei planuojate aplankyti Pakruojo dvare vykstantį festivalį, labai rekomenduojame bilietus įsigyti internetu. Bilietai internetu pigesni, tad sutaupysite. Galbūt 16 eurų bilieto kaina ir gali pasirodyti ne tokia jau maža, bet patikėkite – palyginti su tuo, ką gaunate mainais, mūsų nuomone, ji yra tikrai labai adekvati. Beje, vaikams iki 5 metų lankymasis nemokamas.

Prie Pakruojo dvaro yra pakankamai daug erdvės automobiliams parkuotis, tad dėl to problemų nekils. Į festivalį ir dvarą galite patekti pro pagrindinį įėjimą bei per įėjimą prie Traktieriaus restorano. Labai patogu, kad iš dvaro teritorijos galite išeiti ir vėl grįžti. Mes taip ir padarėme – išėjome pietauti į Traktieriaus restoraną, o vėliau sugrįžome pramogauti.

Gražiausi dvarai Lietuvoje

Jei vykstate su kūdikiu kaip mes – turėkite omenyje, kad parko teritorija – žolė arba skalda, tad imkite sportinį ar su dideliais ratais vežimėlį. Arba nešynę, nes mažas miesto vežimėlis nėra labai tinkamas. Aišku, mes šiap tai išsivertėme ir su mūsų mažu vežimėliu, tačiau su didesniu tikrai būtų patogiau.

Beje, Pakruojo dvaras yra draugiškas lankymuisi su augintiniais, tad į festivalį galite atvykti su augintiniais.

Parke yra net keletas vietų skaniai užkąsti ir pavalgyti. Labai labai rekomenduojame paragauti firminį morkų pyragą.

Tikrai rekomenduojame skirti pakankamai laiko apsilankymui. Mums trijų valandų, iš jų valandą skyrėme pietums, buvo mažai. Būtume pabuvę ir ilgiau, tačiau parkas užsidaro 18.30 val., o savaitgaliais 19.30 val. Be to parko teritorija didelė, vyksta daug labai įdomių pramogų, tad tikrai pasiplanuokite savo laiką, ypač jei esate su vaikais.

Beje, mūsų Motiejus vis netikėjo, kad tulpės tikros ir vis tikrino gėlytes.

Tulpių festivalyje Pakruojo dvare su vaikais

Straipsnis Pakruojo dvaras su vaikais – tai mūsų rekomendacijos ir įspūdžiai lankantis Pakruojo dvare.

„Kelionės su vaikais“ rekomenduoja – Pakruojo dvaras, tai puiki idėja savaitgalio ar dienos išvykai su įvairaus amžiaus vaikais.

Šis straipsnis yra autorinis, jį paruošė „Kelionės su vaikais ®“. Kopijuoti ir naudoti be leidimo yra griežtai draudžiama.
Nepamirškite sekti mūsų socialiniuose tinkluose. Daugiau apie keliones Lietuvoje rasite mūsų Facebook paskyroje „Kelionės su vaikais“ bei Instagram paskyroje „Kelionės su vaikais“.
Apie keliones po pasaulį – Facebook paskyroje „Kelionės su vaikais po pasaulį“ bei Instagram paskyroje „Kelionės su vaikais po pasaulį“.
Ieškote daugiau lankytinų vietų su vaikais, kelionių patarimų ir rekomendacijų?! – prisijunkite prie keliautojų su vaikais grupės. Čia taip pat kviečiame dalintis savo kelionių įspūdžiais.
Norite pasidalinti savo kelione ar keliavimo su vaikais patirtimi – parašykite mums el. paštu.
Gėlių žydėjimo festivaliai Lietuvoje, Pakruojo dvaras, reklama, Renginiai Pakruojo dvare, Tulpių festivalis, Tulpių festivalis Pakruojo dvare su vaikais, Tulpių festivalyje Pakruojo dvare su vaikais, Tulpių ir pavasario festivalis Pakruojo dvare, Tulpių ir pavasario gėlių festivalis, Tulpių žydėjimas