Kur keliauti su vaikais Latvijoje - Kelionės su vaikais
Kur keliauti su vaikais Latvijoje
2023-09-05

Kur keliauti su vaikais Latvijoje dažnai mūsų klausia tėvai. Ir nors daugelis su vaikais renkasi Latvijos pajūrį, keliauja į Rygą ar Tervetės gamtos parką – tačiau mes norime Jums rekomenduoti ir aplankyti Daugpilį ir jo apylinkes.

Viena iš “Kelionės su vaikais” įkūrėjų Agnė su šeima visai neseniai apsilankė Daugpilio apylinkėse ir nori Jums rekomenduoti, kur keliauti su vaikais Latvijoje. Šiame straipsnyje rasite detalų maršrutą, lankytinas vietas bei rekomendacijas.

Kur keliauti su vaikais Latvijoje – Daugpilis ir Daugpilio apylinkės

Pirmoji diena (penktadienio popietė)

Ilgai svarstėme, kur keliauti su vaikais Latvijoje ir nusprendėme patraukti kiek mažiau populiaria kryptimi nei Ryga ar Latvijos pajūris. Penktadienį po darbų išvykome link Daugpilio. Pirmoji kelionės stotelė – Zarasai. Sustokite nors trumpam pramankštinti kojas ir pasivaikščioti nuotabiuoju Zarasų apžvalgos taku.

Nuo Zarasų iki Daugplio labai netoli.

Jei oras gražus labai rekomenduojame nuvykti prie Stropų ežero paplūdimio. Tai mėgstama miestiečių ir miesto svečių vieta. Čia rasite paplūdimį bei ežere įrengtą atvirą baseiną vaikams ir suaugusiems. Čia ir erdvės iškyloms, žaidimų aikštelė, dviračių ir įvairių judėjimo priemonių nuoma. Garantuojame vieta tikrai patiks ir Jums ir vaikams. Daugiau informacijos su tiksliomis paplūdimio koordinatėmis „Kelionės su vaikais ®“ Daugpilio lankytinų vietų žemėlapyje.

Daugpilis su vaikais

Pavakarieniaujame vaikų kavinėje Sanmari. Daugiau informacijos apie šią kavinę su tiksliomis kavinės koordinatėmis „Kelionės su vaikais ®“ Daugpilio lankytinų vietų žemėlapyje.

Pavakarieniavę vykstame į nakvynės vietą Silene Resort & Spa.

Latvija su vaikais

Silene Resort & Spa  – nuostabi vieta šeimos atostogoms

Kas mus sekate jau seniau – žinote, kad mes dažnai savaitgaliais mėgstame išvykti į Spa viesbučius (su baseinais, žaidimų erdvėmis vaikams, restoranais ir pramogomis). Tokių viešbučių esame atradę daug Lenkijoje (Warszawa SPA & Resort Augustave, Hotel Robert’s Port Mikolaikose) ir Jūrmaloje prie jūros – labai džiaugiamės, kad sulaukiame daug Jūsų atsiliepimų, kad dėka mūsų atradote bei pamėgote ir Jūs juos.

Dabar turime Jums puikią rekomendaciją ir netoli Daugpilio! SPA viešbutis labai gražioje vietoje, vidury miško ant ežero kranto. Kitą kartą čia planuojame atvykti tiesiog pailsėti ir praleisti laiką pačiame viešbutyje. Čia nuostabus spa su baseinu, labai didelė žaidimų aikštelė lauke vaikams. Bet svarbiausia – nuostabus paplūdimys maudynėms su vaikais, seklus smėlėtas krantas. Čia ir gultai ir mini paplūdimio bariukas, ir vandens dviračių su čiuožyklomis nuoma. Ir kavinė, ir restoranas. Drąsiai galime pasakyti, kad jei Jums patiko mūsų prieš tai buvusios SPA viešbučių rekomendacijos – tai tikrai patiks ir čia.

Mes radome geriausią kainą šio viešbučio mūsų partnerių rezervavimo sistemoje.

Booking.com

Antroji diena (Šeštadienis)

Jei mūsų paklaustų, kur keliauti su vaikais Latvijoje, drąsiai atsakytume į Daugpilį. Tad mes savo ekskursiją būtent ir pradėjome nuo Daugpilio tvirtovės. Daugpilio tvirtovė yra unikalus valstybinės reikšmės architektūros ir kultūros istorijos paminklas, kurio plotas – daugiau nei 150 ha. Daugpilio tvirtovė yra paskutinė bastionų tipo tvirtovė pasaulyje. Žiūrint iš paukščio skrydžio, tvirtovė primena saulės, žvaigždės, vėžlio ar net šikšnosparnio formą. Šiandien tai yra vienas iš populiariausių lankomų objektų Daugpilyje. Beje čia yra ir moderni žaidimų aikštelė vaikams bei didelė lauko čiuožykla.

Daugiau informacijos su tiksliomis Daugpilio tvirtovės koordinatėmis „Kelionės su vaikais ®“ Daugpilio lankytinų vietų žemėlapyje.

Po Daugpilio tvirtovės patraukėme trumpam į centrą, suvalgėme ledų, pasivaikščiojome ir važiavome link Aglona duonos muziejaus. Labai rekomenduojame iš anksto užsisakyti duonos gaminimo edukaciją.

Papietavome šalia esančioje Somerseta užeigoje. Maistas bufeto tipo, tad ilgai laukti nereikia. Maistas mums pasirodė skanus ir tikrai patiko.

Vėliau važiavome iki Vecsaliena dvaro ir parko. Labai graži vieta pasivaikščioti.

Kur keliauti su vaikais Latvijoje

Grįždami sustojome Daugpilio centrinio miesto parko žaidimų aikštelėje. Labai smagi vieta.

Tuomet grįžome į savo viešbutį. Pasivaikščiojome, pavakarieniavome ir išsimaudėme baseine.

Trečioji diena (Sekmadienis)

Iš ryto papusryčiavome, išsimaudėme ir praleidome laiką nuostabioje viešbučio teritorijoje. Beje čia yra ir lauko baseinas.

Po maudynių ir nuostabaus poilsio Silene Resort & SPA sustojome Daugpilio inovacijų centre, kuris nors ir nėra didelis, tačiau tikrai įdomus. Daugiau informacijos su tiksliomis Daugpilio inovacijų centro koordinatėmis „Kelionės su vaikais ®“ Daugpilio lankytinų vietų žemėlapyje.

Tuomet grįždami sustojome Zarasuose Saukų galerijoje. Vaikams greičiausiai tai neįdomi vieta, tačiau jei domitės metu – būtinai užsukite.

Visuomet kažkur važiuodami ar grįždami sustojame įdomiose vietose Lietuvoje. Šį kartą sustojome Sartų regioninio parko lankytojų centre. Visuomet keliaujant po Lietuvą rekomenduojame ir Jums apsilankyti regioninių ar nacionalinių parkų lankytojų centruose, nes jie labai įdomūs, atsinaujinę ir inovatyvūs.

Sartų regioninio parko lankytojų centras

Tuomet po pietų nuvykome iki Antalieptės marių ir Antalieptės hidroelektrinės. Beje ar žinojote, kad Antalieptės marios – įspūdingo grožio dirbtinis, turintis daugiausiai salų ir salelių  vandens telkinys Lietuvoje. Beje tai ir giliausias vandens telkinys Lietuvoje, o pagal dydį  nusileidžia tik Kauno marioms. Čia yra net 75 salos, o giliausia vieta siekia 46 metrus.

O papietauti rekomenduojame nerealioje vietoje – Antalieptės vienuolyne. Čia nėra jokio iškabos, kad tai kavinė, tiesiog reikia užeiti į vidų, kur Jums parodys, kur yra salė. Čia galite paragauti ir labai skanių vietoje ruošiamų beigelių. Meniu čia taip pat nėra. Jums pasakys, kas yra šiandien ruošiama. Kai mes lankėmės buvo šaltibarščiai, cepelinai ir kalmaras vyno padaže. Ragavome visko ir viskas buvo labai skanus. O ir vieta tikrai labai įspūdinga ir charizmatiška. Šalia vienuolyno yra nedidelis beždžionių tiltas. Labai labai rekomenduojame apsilankyti.

Štai toks buvo mūsų savaitgalio planas ir maršrutas, kurį labai Jums rekomenduojame išbandyti. O labiausiai rekomenduojame poilsiui ir savaitgaliui su šeima pasirinkti Silene Resort & SPA viešbutį. Garantuojame norėsite grįžti kaip ir mes!

Keliaujame Latvijoje su kūdikiu

Sulaukiame daug klausimų kaip keliaujame su kūdikiu, kuriam jau pradėjome primaitinimą. Ką darome keliaudami, kai Paulei laikas valgyti. Atsakymas labai paprastas – su mumis keliauja PONN tyrelės. Labai džiaugiamės, kad Paulei pradėję primaitinimą, susidraugavome su ekologiškomis PONN tyrelėmis, kurios puikiai tiko ir patiko Paulei.

Kuomet negalime pasiūlyti namuose pagaminto maisto – mums į pagalbą atskuba ekologiškos PONN tyrelės. Su šiomis tyrelėmis ir užkandžiais užaugo Motiejus, o dabar jas ragauja ir Paulė.

Geriausios košelės kūdikiams

Daugiau apie  tai ką veikti Daugpilyje skaitykite kitos “Kelionės su vaikais” įkūrėjos Jolitos paruoštame straipsnyje apie jos šeimos išvyką į Daugpilį “Daugpilis su vaikais”.

Kur dar keliauti ir pramogauti su vaikais Latvijoje – skaitykite mūsų paruoštas apžvalgas ir GIDUS.

Kopijuoti ir naudoti be autorių leidimo yra griežtai draudžiama.
Daugiau informacijos apie lankytinus objektus visoje Lietuvoje rasite mūsų Facebook paskyroje „Kelionės su vaikais“ bei Instagram paskyroje „Kelionės su vaikais“.
Nepamirškite sekti mūsų socialiniuose tinkluose.
Apie keliones po pasaulį – Facebook paskyroje „Kelionės su vaikais po pasaulį“ bei Instagram paskyroje „Kelionės su vaikais po pasaulį“.
Ieškote daugiau lankytinų vietų su vaikais Latvijoje, kelionių patarimų ir rekomendacijų?! – prisijunkite prie grupės Kelionės su vaikais. LATVIJA. Čia taip pat kviečiame dalintis savo kelionių Latvijoje įspūdžiais.
Norite pasidalinti savo kelione ar keliavimo su vaikais patirtimi – parašykite mums el. paštu.
Daugpilis su vaikais, Daugpilyje su vaikais, Ką pamatyti Latvijoje, Ką veikti Latvijoje, Keliauk, Kelionės su kūdikiu, kelionės su vaikais, Kur keliauti su vaikais Latvijoje, Latvija su vaikais, Pamatyt Latvijoje, rekomenduojame, Savaitgalio idėja, Spa viešbutis Latvijoje