Troliai šalia Briuselio - Kelionės su vaikais
Troliai šalia Briuselio
2022-09-30

Briuselyje gyvenančių lietuvių vaikų idėjomis ir patarimais, ką veikti namie, įspūdžiais iš kelionių po Belgiją dalijasi internetinis žurnaliukas Maklinėtojai. Tai kūrybingų linksmuolių žinių ir nuotykių žurnalas.

Vieną saulėtą spalio rytą, sočiai papusryčiavę, susiruošėme pasivaikščioti į šalia Boom miestelio esantį De Schorre parką, kuris yra vos už pusvalandžio kelio nuo Briuselio. Jis žymus tuo, kad nuo 2005 metų kasmet, išskyrus šią vasarą dėl covid viruso siautėjimo, vyksta žymusis muzikos festivalis „Tomorrowland“. Prieš daug metų šiose vietovėse buvo kasamas molis ir gaminamos plytos (beje, važiuodami į parką, pakelėse dar matėsi gamyklos su šalia sukrautomis plytų krūvomis). Iškasus molį, atsivėrė tvenkiniai, šalia kurių ir įsikūrė parkas. O taip pat čia ir troliai šalia Briuselio.

Jauki vieta su pasivaikščiojimo takeliais, tvenkinukais, kalvelėmis, sūpynėmis – kaip tik mums! Šiame gamtos prieglobstyje danų menininkas Thomas Dambo „apgyvendino“ septynis trolius. Didžiules būtybes, kurios siekia 4 – 18 metrų aukščio, jis pastatė iš šakų, nukritusių lapų ir perdirbtų medžiagų. Troliai tikrai atrodė didžiuliai, didingi ir troliški!

Beje, o ar žinai, kad troliai yra skandinavų milžinai, gyvenantys kalnų olose ir saugantys ten savo brangenybes. Jie dažnai vaizduojami žmogaus pavidalo, dideli, bjaurūs ir seni. Gyvena vieniši kalnų urvuose, miškų tankmėje ir nepakenčia saulės šviesos.

Troliai suteikė mūsų pasivaikščiojimui intrigos – vis bėgiojome, landžiojome tarp medžių ir krūmų, nes mes būtume ne mes, jeigu nesurastume visų septynių trolių! Ieškant ir tyrinėjant vietovę, atradome basų kojų taką, išbandėme supynes, laipynes ir pačių trolių tvirtumą. Ir žinoma, radome juos visus!

Mintis apie nukritusių medžių, šakų, lapų panaudojimą mums labai patiko! Pagalvojome, kad galėtų atsirasti dar daugiau tokių projektų, primenančių mums, kad atliekos, šiukšlės, kurias mes išmetame, galėtų virsti į labai gražius dalykus ir gyventi antrąjį gyvenimą.

Dėmesio Troliai šalia Briuselio!

Maklinėtojai maklinėjo Belgijoje ir aplankė daugiau įdomių vietų Zoologijos sodas „Pairi Daiza“ BelgijojeBelgijos (ir ne tik) apžvalgos bokštai

Kopijuoti ir naudoti be autorių ar „Kelionės su vaikais ®“ leidimo yra griežtai draudžiama.
Nepamirškite sekti mūsų socialiniuose tinkluose. Daugiau apie keliones Lietuvoje rasite mūsų Facebook paskyroje „Kelionės su vaikais“ bei Instagram paskyroje „Kelionės su vaikais“.
Apie keliones po pasaulį – Facebook paskyroje „Kelionės su vaikais po pasaulį“ bei Instagram paskyroje „Kelionės su vaikais po pasaulį“.
Ieškote daugiau lankytinų vietų su vaikais, kelionių patarimų ir rekomendacijų?! – prisijunkite prie keliautojų su vaikais grupės. Čia taip pat kviečiame dalintis savo kelionių įspūdžiais.
Norite pasidalinti savo kelione ar keliavimo su vaikais patirtimi – parašykite mums el. paštu.