Paryžius su vaikais - Kelionės su vaikais
Paryžius su vaikais
2023-04-20

Paryžius yra vienas gražiausių pasaulio miestų, Prancūzijos, meno ir mados sostinė. Jis visame pasaulyje žinomas dėl Luvro muziejaus ir Eifelio bokšto. Miestas garsėja savo puikiu maistu ir romantiška atmosfera.

„Kelionės su vaikais” dalinosi Inetos Bukelevičės ir sūnaus įspūdžiais iš išvykos į Disneyland Paryžiuje.  Tęsiame jų istoriją ir nuotykius – Paryžius su vaikais.

Paryžius su vaikais – iš Disneyland į Paryžių

Aplankę nuostabųjį Dysneyland‘ą Paryžiuje, popiet traukiniu iš Chessi miestelio (o tiksliau rajono) grįžome į Paryžių. Viešbutuką pasirinkome kuo arčiau lankytinų objektų. Taigi, vaikai iššokinėjo mūsų šeimyninio numerio lovas, išsirinko, kas kur miegos, mes su drauge likome tik stebėti mažą chaosėlį.

Vakaro programai palikome tik svarbiausią tikslą – Eifelio bokštą. Tad, parduotuvėlėje nusipirkę truputį užkandžių, gėrimų, pasiėmę švarkelius – iškeliavome į garsiąją Paryžiaus vietą.

Paryžius su vaikais – Eifelio bokštas

Prie Eifelio bokšto driekiasi pievelės vienoje pusėje – čia aptvertos stačiakampės teritorijos, kur jaukiai galite pasitiesti dekutį, išsidėlioti užkandžius ir ištiesus kojas grožėtis vaizdu. Aplink daug romantikos, porelių, draugų susirinkimų vieta, o jei neturite gardžiojo vyno – jums pasiūlys vietiniai prekeiviai. Mūsų vaikai užsiėmė balandžių vaikymu, o mes – pokalbiais.

Vasaros metu Eifelio bokštas įžiebiamas apie 22 val., bet neskubėkite lėkti namo, kai sužimba šviesos, luktelkite dar valandėlę, nes atsitiks stebuklas: 23 valandą Eifelio bokštas žaižaruoja. Vaizdas ir jausmas pasakiškas, vakaro oras gaivino, aplink susibūrę žmonės kūrė jaukaus ir svetingo miesto jausmą. Po sėkmingų kadrų išpėdinome link viešbučio, kurį lengvai pasivaikščiodami pasiekėme pėškute.

Mes Jums radome gerą pasiūlymą bilietams į Eifelio bokštą – nestovėkite eilėse.

Galite išsirinkti ir Jums labiausiai tinkantį bilietą pakilimui į Eifelio bokštą, daug pasirinkimų mūsų partnerių svetainėje.

Žavusis Monmartras

Kitos dienos rytą, pradėjusi puikiu bėgimu Paryžiuje, pažadinau kambariokus ir po pusryčių iškeliavome link Monmartro. Pakeliui buvome nusitaikę į La Feyette galeriją, brangiausią ir milžinišką prekybos centrą, nes 8 aukšte – nemokama apžvalgos aikštelė. Patarimas: vakare terasa atidaryta tik iki 20 valandos. Šiame centre apstu parduotuvių, kuo aukščiau, tuo brangiau. Akis traukia drabužiai, rankinės, batukai, segtukai ir neapsakomas spalvų ir medžiagų pasaulis – damos, čia pavojinga mūsų piniginei. Nuo terasos atsiveria nuostabi panorama, matysite ir Eifelio bokštą, ir miestą, čia galite išgerti kavos, kokteilį, suvalgyti ledų.

Kalbant apie ledus, vienas kaušelis ledų Paryžiuje kainuoja nuo 3,50 Eur. Vaflis dažniausiai kainuoja papildomai 50 centų.

Pasigrožėję vaizdais, keliavome tolyn link žaviojo ir apdainuoto Monmartro: mieste svilino karštis, mes vaikščiojome gatvelėmis, aplankėme senąsias ir mistiškas, skulptūrų pilnas kapinaites, stebėjome vietinių dailininkų darbais, nusipirkome keletą paveiksliukų namo ir kopėme link Monmartro bazilikos – Švč. Jėzaus Širdies bazilikos. Ji įsikūrusi ant Monmartro kalvos, iš čia pripažinsiu – įspūdingas vaizdas į miestą ir linkiu čia pavakaroti saulei leidžiantis.

Kalbant apie Monmartrą – itin daug parduotuvių su pavadinimais, kurių vaikams skaityti negalima (taip sakė mano sūnus), tad pasiruoškite klausimams, kas čia, o kas ten.

Nuotykiai fontane ir pučiančio vėjo pakyla

Besigrožint panorama pamatėme, kad apačioje žemiau – fontanas ir nejučia pradėjome eiti link jo. Pirmąkart leidome vaikams turkštis miesto fontane, nes alino 35 ir daugiau karštis. Kol nuėjome iki pietų vietos – mūsų vaikai nejučia ir išdžiūvo. Pakeliui ieškodami restoranėlio (kadangi kainos itin aukštos, ieškojome pigesnio varianto), priėjome ir garsųjį Moulin Rouge teatrą. Girdėjome, kad bilietas čia asmeniui kainuoja nuo 300 eurų.

Kelionės su vaikais Jums rado YPATINGĄ pasiūlymą bilietams į spektaklį su putojančio taure.

Pati įdomiausia ir nuovargį į šoną nuvijusi atrakcija – pučiančio vėjo pakyla, kuri įrengta ant metro ventiliacijos angos. Čia visi sijonai, plačios kelnės, palaidinės kyla aukštyn, tad prisijuoksite, prisifotografuosite iki soties. Saugokit kepures – jos lekia greit!

Pietums Paryžiuje labai rekomenduojame graikiškus mini restoraniukus, čia ir bulvytės, ir skani mėsa, daržovės, itin paslaugūs ir draugiški, o ir kaina mums įprastesnė. Įspėjimas mamoms: jei vaikas nori į tualetą, Paryžiuje deja lengvai į kavinukes neįsiprašysite, prancūzai nėra labai draugiški. Čia jus į tualetą įleis tik jei prisėsite kavinukėje.

Paryžius – nuostabus miestas, su vaikais jį aplankyti verta, tik neskubėkite, susikoncentruokite į keletą vietų, į keletą objektų – neišvargsite, pasimėgausite.

„Kelionės su vaikais“ rekomenduoja: TOP5 pramogos su vaikais Paryžiuje

Disneyland Paris

Numeris vienas pramoga vykstant su vaikais į Paryžių žinoma yra Disneylandas. Kelionė į Disneyland Paryžiuje su vaikais – rasite visus mūsų patarimus ir įspūdžius.

Grévin Wax vaškinių figūrų muziejus

Pozuokite šalia madingiausių žmonių žemėje ir padarykite netikėtą ir stebinančią nuotrauką! Šis unikalus garso ir šviesos šou, sukurtas 1906 m. ir visiškai perstatytas šimtmečio proga, stebina lankytojus. Muziejus džiaugiasi galėdamas pasveikinti naujausius savo personažus: Mickas Jaggeris, Langas Langas, Katy Perry ir Ranveeris Singhas.

Aquaboulevard Water Park

„Aquaboulevard” – 7 000 kvadratinių metrų ploto pramogų, kuriose yra bangų, krioklių, geizerių, vandens patrankų ir dar daugiau.

Nusileiskite milžiniškais vandens kalneliais, plaukiokite su mėlynuoju banginiu Jonu ir pliuškenkitės po vandens grybais. Atsipalaiduokite vienoje iš sūkurinių vonių arba išsitieskite smėlio paplūdimyje. Parke kiekvienas ras ką veikti.

Įsigykite bilietus į vandens parką be eilių ir mėgaukitės vandens pramogomis pačiame Paryžiuje.

Pramogų parkas Parc Astérix

Mėgaukitės įsimintina diena su visais personažais iš Galijos kaimo, esančio vos už 22 mylių (35 km) nuo Paryžiaus.

6 teminės zonos ir daugiau nei 40 skirtingų atrakcionų bei pasirodymų. Leiskitės į savo odisėją į romėnų, galų, graikų, vikingų ir egiptiečių žemes.

Bilietai iš anksto išgelbės jus nuo laiko praleisto eilėse.

Luvro muziejus

Tikrai pažįstame vaikų, ypač vyresnio amžiaus, kuriems viena iš didžiausių pramogų yra aplankyti Luvro muziejuje esančia Mona Lizą. Mūsų mokyklinukai drąsiai mini šią pramogą kaip trečią po Disneylando ir Eifelio bokšto.

Labai gerų pasiūlymų rasite mūsų partnerių bilietų rezervavimo sistemoje, o netgi galite įsigyti ir kombinuotus bilietus su plaukimu upe.

Šis straipsnis yra autorinis. Kopijuoti ir naudoti be autorių leidimo yra griežtai draudžiama.
Daugiau informacijos apie lankytinus objektus visoje Lietuvoje rasite mūsų Facebook paskyroje „Kelionės su vaikais“ bei Instagram paskyroje „Kelionės su vaikais“.
Nepamirškite sekti mūsų socialiniuose tinkluose. Apie keliones po pasaulį – Facebook paskyroje „Kelionės su vaikais po pasaulį“ bei Instagram paskyroje „Kelionės su vaikais po pasaulį“.
Ieškote daugiau lankytinų vietų su vaikais, kelionių patarimų ir rekomendacijų?! – prisijunkite prie keliautojų su vaikais grupės. Čia taip pat kviečiame dalintis savo kelionių įspūdžiais.
Norite pasidalinti savo kelione ar keliavimo su vaikais patirtimi – parašykite mums el. paštu.
Atostogos Paryžiuje, Bilietai į Disneylandą Paryžiuje, Disneyland Paryžiuje, Eifelio bokštas, Ką pamatyti Paryžiuje, Kelionė į Paryžių, Kelionė i Paryžių su vaikais, kelionės su vaikais, kelionės su vaikais rekomenduoja, Monmartras, Paryžiuje su vaikais, Paryžius, Paryžius su vaikais, Pramogos Paryžiuje su vaikais, Pramogų parkas Paryžiuje