Mandoria didžiausias uždaras pramogų parkas Lenkijoje
2023-01-29

Mandoria didžiausias uždaras pramogų parkas Lenkijoje, kurį viena iš „Kelionės su vaikais ®“ įkūrėjų Agnė su šeima aplankė šią savaitę. Taip pat tai didžiausias visus metus pramogų parkas ne tik Lenkijoje, bet ir visoje Europoje. Jis įsikūręs netoli Lodzės, valanda kelio nuo Varšuvos.

Mandoria didžiausias uždaras pramogų parkas Lenkijoje –  šį pramogų parką planavome aplankyti nuo pat jo atidarymo 2021 m., tačiau vis nepavykdavo. Ir štai pagaliau mes jau čia! Todėl norime pasidalinkite savo šviežiais įspūdžiais ir rekomendacijomis!

Mandoria pramogų parkas

Kelionė į Mandoria

Mandoria – didžiausias uždaras pramogų parkas Lenkijoje. Jis užima milžinišką teritoriją, tad rekomenduojame jam skirti visą dieną. Pirmąją dieną vykome iki Lodzės, ten apsigyvenome ir vakarą praleidome mieste. Miestas – labai gražus ir įdomus. Kitą dieną atsikėlėme anksti ryte ir vykome į Mandoria pramogų parką. Jam skyrėme visą dieną. Atvykome 10 val ir buvome iki pat parko uždarymo 18 val. Kadangi tai didžiausias uždaras pramogų parkas Europoje – laikas prabėgo nepastebimai. Šalia parko yra didelis išparduotuvių centas, kurį aplankėme parkui užsidarius. Tai aišku buvo labiau pramoga mamai, nei likusiems šeimoms nariams. Vėliau grįžome į Lodzę, pavarieniavome ir pernakvojome.

Pramogų parkas įvairaus amžiaus vaikams

Bilietai ir naudinga informacija

SVARBU – rekomenduojame bilietus pirkti internetu. Jie pigesni 5 eurais vienam asmeniui, nei perkant vietoje. Be to, nereikės stovėti eilėje. Nors mes lankėmės viduryje savaitės, tačiau žmonių tikrai buvo nemažai. Itin daug vaikų grupių su autobusais. Prie kasų rekomenduojame pasiimti parko žemėlapį.

Įėjus iškart už kasų yra mokamos spintelės, kurioje galite pasidėti striukes ar kitus daiktus. Rūbinės nėra, turėkite tai omenyje.

Įėjimas į parką nemokamas vaikams iki 85 cm. Virš 85 cm galioja viena kaina – 120 zlotų, perkant internetu – 99 zlotai. Nusipirkus bilietą – viduje visos pramogos nemokamos. Radome tik mokamą laivelių plukdymą. Aišku mokėti reikia ir už asmenines išlaidas – maitinimą ir suvenyrus.

Maitinimas

Didžiausiame pramogų parke Europoje Mandoria veikia labai daug kavinių – prekiaujama desertais, kava, ledais. Kainos tikrai draugiškos, aišku šiek tiek aukštesnės nei įprastai, bet nėra labai stipriai užkeltos. Pietus galite pavalgyti kavinėje, kurioje tiekia tikrai skanų maistą. Mes už tikrai skanius pietus trims su gėrimais sumokėjome 25 eurus. Taip pat galima rinktis ir krosnyje kepamas picas, salotas.

Į parką galima neštis ir savo maistą bei gėrimus. Niekas neriboja ir netikrina.

Kokio amžiaus vaikams tinkamas šis parkas

Didžiausiame uždarame pramogų parke Mandoria pramogų tikrai daug. Nuo pramogų, kurios patiks vaikams iki tų, kurios bus smagios ir tėvams. Didžiojoje dalyje atrakcionių yra ūgio apribojimai. Atrakcionuose ūgio apribojimai skirstomi į dvi dalis. Kuomet vaikas gali naudotis atrakcionu vienas arba su lydinčiu asmeniu. Didžiąja dalimi atrakcionų vaikai virš 100 cm gali pramogauti su lydinčiu asmeniu.

Kadangi mes išbandėme visas pramogas – galime šį parką rekomenduoti šeimoms su 3-8 metų vaikais. Penkiamečiui Motiejui jis buvo idealus. Atrakcionai buvo įdomūs, smagūs ir nebaisūs. Greičiausiai po poros metų atrakcionai jau nebebus įdomūs. Jei būtume atvykę prieš metus ar tik atsidarius parkui – irgi būtų puikiai tikę. Tad drąsiai vykite, jei turite tokio amžiaus vaikus.

Pramogos parke

Visas pramogų parkas įrengtas renesanso stiliumu. Interjeras labai gražus. Viduje tikrai puikiai išpildyta parko tema. Vien tik pasivaikščioti jame smagu. Pramogų parke Mandoria atrakcionai ir veiklos suskirstytos pagal amžių. Patiems mažiausiems yra keletas žaidimų aikštelių, laipynių, čiuožyklų, laivelių. Mums labai patiko dviejų aukštų įspūdinga karuselė, kuri tinka visų amžių lankytojams. Ją išbandėme su 3 savaičių sesyte.  Taip pat čia yra trys amerikietiški kalneliai. Vienas iš jų – ilgiausias esantis uždaroje patalpoje Lenkijoje. Kitas labai smagus – esantis  visiškoje tamsoje.

Didžiausiame pramogų parke rasite įvairius laivelius, pritaikytus skirtingo amažiaus vaikams. Mums labai patiko įspūdingo aukščio ir ilgio čiuožykla.

Motiejui itin patiko mašinėlės, taip pat viduramžių siuvėjo kliūčių ruožas. Labai smagus ir siūbuojantis bei besisukantis laivas. Sunku ir išvardinti visas atrakcijas.

Labai smagu, kad beveik visur yra priėjimai tėveliams. Tai yra jei vaikas plaukia mažu laiveliu – tėvams šalia padarytas takelis ir galimybė eiti šalia plaukiančio laivelio.

Pramogos vaikams

Šalia parko Mandoria pramogos ir tėvams

Mandoria didžiausias uždaras pramogų parkas Lenkijoje, tačiau šalia jo įsikūręs ir didžiausias Lodzėje outlet’as (išparduotuvė PTAK) Čia rasite daugybę parduotuvių – Calvin Klein, Nike, Adidas, Boss, New Balance ir kitas firmines parduotuves. Taip pat čia ir vaikų pramogų parkas, žaidimų kambarys su batutais Candypark. Taip pat šalia daugybė maisto parduotuvių ir kinų prekių bazės.

Candypark Lodzėje

Daugiau apie pramogas ir keliones Lenkijoje gali paskaityti „Kelionė traukiniu į Krokuvą su vaikais“, „Krokuva su vaikais: Energylandia parkas ir zoologijos sodas“  ir „Kelionė į Varšuvą traukiniu su vaikais – rimtas iššūkis, ar smagi patirtis?“.

Šį parką aplankė viena iš „Kelionės su vaikais ®“ įkūrėjų Agnė su šeima. Mūsų tikslas – patiems aplankyti, išbandyti ir pasidalinti su Jumis tikromis patirtimis.

Pasilengvinkite savo kasdienybę keliaudami kartu su visa šeima ir naudodami myTU Lietuva mobiliąją bankininkystę. Tėvai gali patogiai naudotis nemokamomis finansinėmis paslaugomis. Aktualu apsiperkant ir pramogaujant Lenkijoje – visada mokėkite vietine valiuta ir myTU jums pritaikys geriausią konvertavimo kursą. Nuo 7 metų amžiaus vaikams galite atidaryti sąskaitą tiesiog mobiliuoju telefonu.

Šis straipsnis yra autorinis, jį paruošė  „Kelionės su vaikais ®“. Kopijuoti ir naudoti be leidimo yra griežtai draudžiama.
Daugiau informacijos apie lankytinus objektus visoje Lietuvoje rasite mūsų Facebook paskyroje „Kelionės su vaikais“ bei Instagram paskyroje „Kelionės su vaikais“.
Apie keliones po pasaulį – Facebook paskyroje „Kelionės su vaikais po pasaulį“ bei Instagram paskyroje „Kelionės su vaikais po pasaulį“.
Ieškote daugiau lankytinų vietų su vaikais Lenkijoje, kelionių patarimų ir rekomendacijų?! – prisijunkite prie grupės Kelionės su vaikais. LENKIJA. Čia taip pat kviečiame dalintis savo kelionių Lenkijoje įspūdžiais.
Norite pasidalinti savo kelione ar keliavimo su vaikais patirtimi – parašykite mums el. paštu.
Atrandame pasaulį, Keliaujančios mamos patarimai, Keliaujančios šeimos, kelionės į Lenkiją su vaikais, kelionės Lenkijoje, kelionės su vaikais, Lenkija, Lenkija su vaikais, Mandoria, pramogos vaikams, pramogų parkai, pramogų parkai Europoje, Pramogų parkai Lenkijoje