Kelionė aplink pasaulį su vaiku - Kelionės su vaikais
Kelionė aplink pasaulį su vaiku
2023-02-03

Kelionė aplink pasaulį vaiku yra butent į tokią išvyko Aistė, Aurimas ir Ąžuolas – Triple AZ Trip šeima. Lygiai prieš metus šeima susidėjo daiktus ir išsiruošė į kelionę aplink pasaulį su vaiku. Apie juos ir jų keliones jau nekartą esame Jums pasakoję.

Kelionė aplink pasaulį su vaiku – šiandien norime pasidalinti šios nuostabios šeimos metus trukusios kelionės maršrutu.

Kaip gimė kelionės idėja

Aistė pasakoja – „Šiandien lygiai metai, kaip klajojame po platųjį pasaulį (tiesa buvo kelių mėnesių pertrauka Lietuvoje)“. Ilga mūsų istorija trumpai: pamanėm, kad tėvystės atostogas puikiai galime išnaudoti kelionėms bei kokybišku laiku su savo mažuoju tad, išsikraustėme iš nuomojamo būsto, visą užgyventą mantą paskirstėme po tėvų namus ir leidomės ieškoti nuotykių. Mūsų pupsiui tikrai labai pasisekė, kad per visus tuos metus smagiai laiką leido ne tik su mama, bet ir su tėčiu, diena iš dienos, o ne tik vakarais po darbo. Būtent taip gimė šios nuostabios šeimos kelionės aplink pasaulį su vaiku idėja.

Pirma stotelė – Tailandas

Pirmoji kelionės aplink pasaulį stotelė buvo Tailandas. Aistė su šeima praeitų metų vasario 1 d. išsilaipino Pukete. Per šį mėnesį šeima aplankė Khao Sok nacionalinį parką, persikėlė į Koh Phangan, Koh Samui, Koh Tao salas ir iššniukštinėjome egzotiškąjį Bankoką. Aistė pasakoja, kad keli mėnesiai praleisti Tailande lepino šiluma, žemomis maisto bei paslaugų kainomis, nepaprastai skaniu maistu, šviežiais vaisiais bei įsimintinais potyriais naktinėse džiunglėse. Iš Bankoko šeima patraukė į Manilą, Filipinus.

Antra stotelė – Filipinai

Antroje kelionės aplink pasaulį su vaiku stotelėje šeima praleido nemažai laiko. Aplankė Palawan, El Nido, Coron, Bohol, Siquior, Cebu salas. Aistė pasakoja, kad Filipinai užgrūdino šeimą jiems būdingu chaosėliu, mini taifūnais, tarakonais lakstančiais ant kūno, izoliacija susirgus Covid, atšauktais kitais kelionių planais (planavome pakeliauti Pietų Korėjoje, Japonijoje). Filipinuose patyrėme nemažai kontrastų. Nepaisant visų nesklandumų, nepatogumų, turėjome progą pasidžiaugti ir nepaprastai gražia gamta, saulėlydžiais, kriokliais, spalvingu povandeniniu pasauliu. Iš Filipinų šeima „bėgo“ į Singapūrą.

Trečia stotelė – Singapūras

Singapūras – trečioji kelionės aplink pasaulį su vaiku stotelė. „Singapūras tuo metu tai buvo viena iš šalių nereikalaujanti RT-PCR testų pasiskiepijusiems asmenims ten ir patraukėm, kadangi turėjom problemyčių su teigiamais testais” – besišypsodama pasakoja Aistė. Per Singapūre praleistą savaitę tikrai nemažai spėjome pamatyti: Sentosa island, Gardens by the Bay, Marina Bay, China town, Little India, Kampong glam, Mount Faber parką. Iš Singapūro šeima išsiruošė į Langawi, Malaizijoje.

Apie Singapūrą ir rekomenduojamas lankytinas vietas: Kelionė į Singapūrą su vaiku.

Ketvirta stotelė – Malaizija

Aistė su šypsena veide prisimena Malaiziją. „Tai mums tai buvo gera reabilitacija po persirgto covid ir visų apturėtų nuotykių Filipinuose. Pailėję saloje, patraukėme į Kuala Lumpur, Melaka. Iš Kuala Lumpur grįžom į Singapūrą ir patraukėme į kitą žemyną – Ameriką.“ – dalinasi Aistė.

Penkta stotelė – Jungtinės Amerikos Valstijos

Aistė džiaugias, kad keliaujant iš Singapūro į JAV pavyko sutaupyti vieną dieną. „Iš Singapūro pakilome 9 val ryte, o San Franciske nusileidome tos pačios dienos 8:50 val ryte” – juokiasi Aistė.

San Francisco, Sequoia national park, Los Angeles, Las Vegas, Grand Canyon, Glen Canyon, Mammoth lakes, Lake Tahoe, Yosemite national park,  Yellowstone national park, Cannon beach, Portland, Seattle, New York žymiausių nacionalinių parkų, didžiųjų Amerikos miestų šeima aplankė per 49 dienas.Niekada net neįsivaizdavome, kad kada teks pamatyti laukinėje gamtoje meškas, bizonų bandas ar ant kranto besigulinėjačius jūrų liūtus. Bet pamatėme ir tie vaizdai išliks ilgai atmintyje“ – prisiminimais dalinasi šeima. Iš New York šeima patraukė į Stambulą, Turkiją.

Šešta stotelė – Turkija

Panagrinėję spalvingąjį Stambulą, šeima patraukė pas draugus į Iskenderun. Drauge ištyrinėję Arsuz miestelį, suorganizavo smagią išvyką į Mersin. Na o nuo svilinančio karščio kelioms dienoms buvome pabėgę į dar vieną magišką vietą – Kapadokiją. Čia uolos primena nykštukų kepuraites ar įvairiausių spalvų morengus. Dar daugiau magijos sukuria 5 valandą ryto šimtai į orą pakilusių oro balionų.

Kelionė į Kapadokiją

Tarpinė stotelė – Lietuva

Iš Turkijos šeima grįžo į Lietuvą, kur atšventė mažojo Ąžuolo krikštynas, pasidžiaugė rudenišku Lietuvos oru ir susikrovę daiktus į mašiną patraukėme į kelionę po Europą. Su stotelėmis Varšuvoje, Vienoje, bei Zagrebe šeima pasiekėme Splitą Koratijoje.

Septinta stotelė – Kroatija

Visą mėnesį praleidome Splite, vis aplankydami apylinkės miestelius: Makarska, Omiš, Trogir, Primošten. Vieną savaitgalį praleidome Dubrovnike, aplankėme Krka national park. Džiaugiamės savo sprendimu, nes Kroatija  mums tikrai labai labai patiko. Visi miesteliai prie jūros vienas už kitą gražesni, kalnai bei salos horizonte užburia, vis pagauni save akimis klaidžiojant jų viršūnėse“ – rekomendacijomis dalinasi šeima. Iš Kroatijos stabtelėdami Milane, patraukėme į Chamonix Prancūzijos Alpėse.

Aštunta stotelė – Prancūzija ir Šveicarija

Visą mėnesį džiaugėmės galėdami matyti aukščiausius kalnus, Mont Blanc viršūnę per virtuvės langą. Su raudonuoju traukinuku nukeliavome iki ledyno pasikėlėme į 2525 m aukštyje esančią Brevent viršukalnę. Nauja patirtis – slidinėjimas panašu, kad papuolėm“, nes sužavėjo, ne tik kalnai, bet ir šis sportas“ – prisiminimais dalinasi keliautojai aplink pasaulį su vaiku.

Šeima plankė gražiausius Savoie regiono miestelius: Chamonix, Saint-Gervais-Les-Bains, Megeve. Naujuosius metus sutikome Berne, Šveicarijoje. Aplankė Šveicarijos miestus ir miestelius – Geneve, Bern, Lauterbrunnen, Kandersteg ir pabuvo prie gamtos sukurtos veidrodžių karalystės – Oeschinesee ežero. Iš Šveicarijos šeima grįžo į Prancūziją ir patraukė į Normandiją – Cote d’albatre pakrantę. Įspūdingos uolos, vandenyno galia bei užburiantys vaizdai, kuriais grožimės iki šiol“ – neslepia Aistė. Pakeliui į Normandiją kelias dienas šeima praleido Paryžiuje bei Dijon mieste.

Daugiau apie šeimos kelionę Prancūzijos Alpėse ir Šveicarijoje skaitykite straipsnyje Kelionė į Alpes su vaiku“.

Iki šiol sunku patikėti, kad tiek daug visko aplankėme, pamatėme, patyrėme per metus laiko, galvelės sunkiai išneša neapsakomai dėkingi esame GYVENIMUI už šias patirtis bei galimybę keliauti visi kartu tai tik dar kartą patvirtina, kad gimus vaikui apie keliones nereikia pamiršti, priešingai reikia į jas pasinerti“ – džiaugiasi Aistė.

Šis straipsnis yra autorinis, jį paruošė Triple AZ Trip ir „Kelionės su vaikais ®“. Kopijuoti ir naudoti be leidimo yra griežtai draudžiama.
Daugiau informacijos apie lankytinus objektus visoje Lietuvoje rasite mūsų Facebook paskyroje „Kelionės su vaikais“ bei Instagram paskyroje „Kelionės su vaikais“.
Nepamirškite sekti mūsų socialiniuose tinkluose.
Apie keliones po pasaulį – Facebook paskyroje „Kelionės su vaikais po pasaulį“ bei Instagram paskyroje „Kelionės su vaikais po pasaulį“.
Ieškote daugiau lankytinų vietų su vaikais, kelionių patarimų ir rekomendacijų?! – prisijunkite prie keliautojų su vaikais grupės. Čia taip pat kviečiame dalintis savo kelionių įspūdžiais.
Norite pasidalinti savo kelione ar keliavimo su vaikais patirtimi – parašykite mums el. paštu.