Pramogos šeimai Harmony parke - Kelionės su vaikais
Pramogos šeimai Harmony parke
2024-08-08

Mėgstate smagiai leisti laiką su šeima, patinka vandens pramogos, aktyvus laisvalaikis? Tuomet esame tikri, kad Jums patiks pramogos šeimai Harmony parke. Harmony park Prienų rajone – tai vienas geriausių ir didžiausių poilsio komplekų Lietuvoje, kuriame Jūsų šeimos laukia įspūdingas spa, baseinai, pramogos, jodinėjimas, žaidimų aikštelės ir daugybė pramogų visai šeimai.

Pramogos šeimai Harmony parke nepaliks abejingo nei vieno šeimos nario, viskas čia sukurta  tobulam laisvalaikiui ir  nuostabiam pailsėti. Harmony park su vaikais – tai tobula vieta šeimos poilsiui ir atostogoms, kurią mes patys neseniai aplankėme.

Pramogos šeimai Harmony parke

Pramogos šeimai Harmony parke pritaikytos nuo pačių mažiausių iki jau vyresnių vaikų ir visos šeimos. Svarbiausia, kad pramogauti Harmony parke su šeima galima visiems – nebūtina čia atvykti su nakvyne. Galite atvykti tiesiog pusdieniui smagiai praleisti laiką. Tad ką gi galima smagaus nuveikti su šeima Harmony parke?

Baseinų ir pirčių erdvė, spa ir hamamas

Mes labai mėgstame baseinus su vaikais – o Harmony park baseinų ir pirčių erdvė tikrai išskirtinė ir be galo graži. Mums, keliaujantiems su vaikais, labai svarbu, kad būtų šiltas ne tik baseino vanduo, bet ir baseino aplinka. Harmony spa viskas tobulai tinka su vaikais – nuo persirengimo kabinų su vystymo stalais ir iki itin šiltos baseino aplinkos. Be to čia ir atskiras kampelis su visomis baseino reikmėmis vaikams – nardymo akiniais, plaukmenimis, ratais. Tad nereikia sukti galvos, jei neturite ar pamiršote savo. Čia yra pramoginis baseinas su kaskadomis, masažinėmis įlankomis bei povandeniniais geizeriais, 25 m. plaukimo baseinas, šalto vandens baseinas, skirtas atsigaivinti po pirties, sūkurinė vonia. Taip pat keturios pirtys – sauna, garinė, infraraudonųjų spindulių, rąstinė Kelo (dirba ne visomis dienomis). Pati baseino ir spa aplinka labai graži, vien garinė pirktis kaip ir tūkstančio ir vienos nakties pasakos.

Galbūt man trūksta mažyčio vandens baseinėlio vaikams, tačiau viską atperka šiltas baseino vanduo ir aplinka.

Būtinai apsilankykite autentiškoje turkiškoje pirtyje – vadinamajame hamame. Mes esame tikrai daug keliavę arabų kraštuose, bet tokio gražaus hamamo neteko matyti niekur. Iš tiesų visas Harmony park spa yra tiesiog preciziškai gražus ir alsuojantis rafinuotumu.

Turbūt gražiausias hamamas Lietuvoje

Pramogos vaikams ir visai šeimai

Harmony park pasižymi tikrai labai didele pasiūla pramogų vaikams. Visų pirma jei Jūs, kaip ir mes mėgstate leisti laiką gamtoje ir važinėti dviračiais – čia tobulai tam tinkama vieta. Viešbutyje galima išsinuomoti dviračius. Čia yra ir mažesniems vaikams skirtų dviračių ir dviračių su kėdute vaikams. Taip pat galima po Harmony park teritoriją pasivažinėti elektriniais paspirtukais ar elektriniais triračiais. O mažuosius viešbučio svečius pradžiugins net ir mažylis elektromobilis.

Harmony park su vaikais. Viskas pritaikyta poilsiui su vaikais

Harmony park su vaikais

Čia taip pat yra ir mini golfo laukai. Jei sekate mus seniau, puikiai žinote, kad mums labai patinka mini golfas. Tad aišku nepraleidome progos ir Harmony parke pažaisti mini golfą. Valanda žaidimo čia kainuoja tik 5 eurus. O svarbiausia, kad Harmony parke viskas apgalvota iki smulkmenų. Į mini golfo laukus galima nuvažiuoti tikra golfo laukų mašinėle. Patirtis vaikams – nepakartojama.

Čia sezono metu – nuostabus paplūdimys maudynėms ir labai daug vandens pramogų. Prie paplūdimio veikia ir kavinė. Čia galite pasiplaukioti vandens dviračiu, irklente, o Motiejus išbandė ir minklentę.

Prie hipodromo yra ir savaitgaliais veikiantis gastorbaras „Samana“, o šalia jo nemokama krepšinio aikštelė ir tobula vaikų žaidimo aikštelė. Jau suplanavome čia atvykti savaitgalį su šeima. Iš tiesų į gastrobarą, papramogauti prie vandens galite atvykti ir negyvendami Hamony parke.

Beje savaitgaliais čia vyksta nemokami putų šou vaikams. Wow ar ne? Visus vystančius renginius galite pamatyti Harmony park internetinėje svetainėje. O svarbiausia atvykti čia pramogauti, smagiai praleisti laisvalaikį galite net ir jei neesate apsistoję Harmony park.

Iš tiesų viskas Harmony park yra pritaikyta šeimoms. Net ir prie viešbučio ir restorano yra nuostabi žaidimų aikštelė bei mini golfas vaikams.

Privatus spa poilsis

Jei Jūsų šeima, kaip ir mūsų mėgstate vandens pramogas, bet norite šiek tiek privatumo, galite pasinaudoti mūsų idėja. Mes užsisakėme sūkurinę vonią prie vienos Harmony park vilos labai smagiam laikui kartu su šeimai. Vaikams tobulai patiko ši pramoga. Jau suplanavome, kad artimiausiu metu grįšime čia su seneliais.

„Harmony parko“ žirgynas

Mes esame aplankę daugybę žirgynų visoje Lietuvoje, nes Motiejus su tėčiu labai mėgsta jodinėti. „Harmony parko“ žirgynas ir visa infrastruktūra tiesiog įspūdinga. Pradedant nuo uždaro maniežo ir atvirų lauko aikštynų, bei itin kompetentingų trenerių ir puikių žirgų. Mes buvome užsisakę jodinėjimo pamoką ir ekskursiją po žirgyną, pamaitinome žirgus, o trenerė papasakojo labai daug įdomių dalykų.

Žirgyne taip pat organizuojami vaikų gimtadieniai, kurių metu profesionalus treneris supažindins su žirgais bei praves jojimo pamoką. Gimtadienio šventė bus nekasdieniška ir ilgai išliks atmintyje, nes susitikimas su šiais gražiais, tauriais ir protingais gyvūnais vaikams visada palieka didelį įspūdį. Čia taip pat galima užsisakyti ir ekskursiją ar fotosesiją.

„Harmony parko“ žirgynas puiki erdvė gimtadieniams

Šis straipsnis yra autorinis, jį paruošė  „Kelionės su vaikais ®“. Kopijuoti ir naudoti be leidimo yra griežtai draudžiama.
Daugiau informacijos apie lankytinus objektus visoje Lietuvoje rasite mūsų Facebook paskyroje „Kelionės su vaikais“ bei Instagram paskyroje „Kelionės su vaikais“.
Apie keliones po pasaulį – Facebook paskyroje „Kelionės su vaikais po pasaulį“ bei Instagram paskyroje „Kelionės su vaikais po pasaulį“.
Ieškote daugiau lankytinų vietų su vaikais, kelionių patarimų ir rekomendacijų?! – prisijunkite prie keliautojų su vaikais grupės. Čia taip pat kviečiame dalintis savo kelionių įspūdžiais.
Norite pasidalinti savo kelione ar keliavimo su vaikais patirtimi – parašykite mums el. paštu.
Atostogos su vaikais, Geriausi spa Lietuvoje, geriausi viešbučiai lietuvoje, Geriausi viešbučiai su vaikais Lietuvoje, geriausias poilsis su vaikais, Harmony park, Harmony park apžvalga, Harmony park poilsio pasiūlymai, Harmony park pramogos šeimai, Harmony park su vaikais, Harmony park vaikams, kur nakvoti su vaikais, Poilsis su vaikais, Pramogos šeimai Harmony parke