Korfu sala su vaikais - Kelionės su vaikais
Korfu sala su vaikais
Atostogos su vaikais Korfu saloje
2022-08-16

Korfu sala – viena iš tų krypčių, kurią šiuo metu renkasi tikrai daug keliautojų. Tačiau ar ji tinkama kelionėms su vaikais? Savo įspūdžiais dalinasi mama Greta, kuri ką tik grįžo iš atostogų šioje saloje.

Korfu sala su vaikais. “Yra tekę aplankyti Kretos ir Kos salas. Korfu yra gerokai žalesnė, pilna augmenijos ir kalnuotesnė sala. Nemažai vietų Korfu primenė man Kretą, tik labiau suspausta ir mažiau turistų lankoma sala” – pasakoja Greta. Taigi skaitome ir planuojame savo atostogas.

Mamos Gretos kelionių nuotykius galite sekti jos Instagram.

Korfu sala su vaikais

Kodėl verta rinktis Korfu salą atostogoms su vaikais?

Iš tiesų Korfu sala jau kurį laiką buvo mūsų mintyse. Visada stengiamės vykti ten, kur daug gamtos ir žalumos, o svarbiausia – jūra! Daugelis buvo gyrę šią kryptį, net praminę „Europos Havajais“. Buvom nusipirkę lėktuvo bilietus skristi gegužės mėnesį, tačiau oro linijos atšaukė skrydžius ir teko susiplanuoti kitą kryptį. Todėl atėjus laikui vasaros atostogoms, beveik nekilo klausimų kur. Norėjosi įgyvendinti jau pradėtą planuoti kelionę. Labai svarbus kriterijus buvo tiesioginis ir trumpas skrydis.

Savarankiškas kelionės į Korfu salą su vaikais organizavimas

Kelionę susiplanavome patys. Bilietus pirkome Ryanair, apartamentus rezervavome Booking.com platformoje. Automobilio nuomą organizuoti padėjo viešbutuko savininkas. Visi pažįsta visus, nori rekomenduoti, pasiūlyti ir užtikrinti sklandų poilsį savo svečiams.

Visą savaitę buvom apsistoję apartamentuose su virtuvėle Agios Georgios Pagon įlankoje. Tikrai galiu rekomenduoti šią lokaciją šiaurės vakaruose. Net apvažius salą – buvo jaukiausia ir mieliausia grįžti ten. Tai didžiausia Corfu įlanka, o kurorto miestelis gana mažas ir ramus. Gali rasti visko, ko tik reikia: keli supermarketai, tavernos, vandens pramogų ar saulės gultų nuomos punktai. Beveik 3 km ilgio švarus mėlynos vėliavos paplūdimys, skaidri žydra jūra, kurią įrėmina žaliuojančios uolos šonuose. Čia atvykti siūlau žmonėms, kurie mėgsta ramų ir privatų poilsį. Nuo savo terasos galima gėrėtis jūros bangavimu, saulėlydžiais ir cikadų koncertais. Šeimos viešbutyje buvo apie 8 dviviečius-keturviečius numerius su privačiais balkonais ir terasomis, virtuvėmis ir oro kondicionieriais. Teritorija ypatingai rami, aptverta – galima buvo rasti saulės gultus, supynes ir svarbiausia, nuostabų vaizdą į jūrą.

Poilsis Kofru saloje su vaikais

Mūsų nuomone visos kelionės yra tinkamos vaikams, tik klausimas kokių atostogų tikisi patys tėvai. Korfu sala tikrai gali pasiūlyti nuošalius ramius apartamentus ir didelius viešbučių kompleksus su visomis pramogomis, maitinimu.

Matui yra 3 metai. Jis kaip ir tėvai, ir močiutė, yra gimęs keliauti, ką sėkmingai darome nuo 7 savaičių amžiaus. Skrydžio laikai buvo labai geri, kaip tik pietų miego metu ir tik 3 valandos nuo vienos sostinės iki kitos. Todėl vaikas užkandęs lėktuve nusnaudė, o paskui įdėmiai dairėsi pro lėktuvo ar automobilio langą. Žinoma, pati geriausia kelionės dalis buvo mirkti ir mirkti jūroje!

Mūsų pagrindinis tikslas buvo mirkti daug prie jūros, nes buvo karšta, kaip ir Lietuvoje tuo metu. Bet kiekvieną dieną anksti ryte ar vakarop važiuodavome automobiliu aplankyti pora objektų, susipažinti su aplinka. Buvom nutarę nesistengti aprėpti visos salos. Nors atrodo, kad ji ganėtinai maža – siauri kalnuoti keliukai kelionę prailgina. Nenorėdami pusę dienos praleisti automobilyje, pasirinkome aplankyti šiaurinę salos dalį iki vidurio. Corfu iškart paliko gerą įspūdį, žinojome, kad grįšime ir norėsime aplankyti daugiau!

Ką aplankyti su vaikais Korfu saloje

Mano sūnui yra svarbiausia daug maudytis ir labai patinka suptis. Todėl specialių krypčių net nereikėjo galvoti ar ieškoti, nes vandens yra visur! Jūra yra pati smagiausia pramoga, baseinai ir vandens parkai mus domina tik šaltuoju metu. O ir žaidimo aikštelių galima rasti nemažai pačiame Kerkyros mieste.

Iš mūsų aplankytų vietų paminėčiau kelias

Agios Georgios Pagon įlanka

Mūsų apsistojimo vieta. Labai rami ir graži įlanka. Iš čia galima patekti į įspūdingo grožio dvigubą įlanką Porto Timoni. Galima arba nuomotis katerį arba žygiuoti žemyn nuo uolos. Man pavyko palikti ankti ryte močiutę su vaiku ir vienai nužygiuoti iki paplūdimio. Buvo labai smagus rytinis kardio pratimas. Leistis teko siauru ir akmenuotu takeliu – tikrai būtų komplikuota su mažamečiais vaikais, siūlyčiau rinktis laivelio variantą visai šeimai.

Netoliese galima pakilti į aukščiau esantį miestą Afioną

Baltos sienos, mėlynos langinės ir siauros gatvelės be transporto. Pasaka! Man atrodo vienintelis toks stereotipiškas graikiškas kaimelis visoje saloje. Labai netikėtas mūsų atradimas, nes tiesiog užkilom į kalną pasitikt saulėlydžio ir aptikom šį grožį. Nežinau iš kur, bet labai geras jausmas ten buvo, grįžom ne vieną kartą (juk gyvenome tik 10 minučių nuo ten.) Beveik iš kiekvienos ten esančios tavernos atsiveria nuostabi panorama į jūrą, tolį ir kitas mažas salas.

Palaiokastritsa

Pagal visus įvertinimus TOP TOP vaizdelis saloje. Tikrai graži pakrantė, bet labai užimta, daug viešbučių ir turistų. Aplankėm, nusifotografome, bet pasigedome autentiškumo.

Kassiopi

Žvejų miestukas su daug valčių, tinklų ir šviežios žuvies. Visada stengiamės bent kartą kelionėje paplaukioti laiveliu. Nusprendėme, kad gana važinėtis po salą automobiliu – užsisakėme Cosmic boats turą laivu į Kerkyrą. Plaukėme apie 1,5val, grožėjomis ne tik Corfu, bet ir Albanijos vaizdais. Pavyko pamatyti salą iš kitos perspektyvos: įspūdingos uolos ir Prince Charles vasaros rezidencija ar Angelli šeimos vila. Taip pat siūlyčiau aplankyti Mon Repos, princo Filipo gimimo vietą.

Kerkyra

Prisišvartavus, turėjome laisvo laiko 4 valandas. Miestas man labai priminė Venecijos ir Maltos derinį. Šiek tiek pergyvenau, ar verta buvo vykti į miestą per tokius karščius. Likome maloniai nustebinti, nes radome daug pavėsio siaurose labirinto senamiesčio gatvelėse. Nemažai laiko praleidome parkuose ir žaidimų aikštelėse prie Venecijos fortų su vaizdu į jūrą. Ir žinoma, nepraslydome pro suvenyrų parduotuvėles… Juk reikia paremti vietinius verslininkus. Nemažai kavinių ar parduotuvių, nesugebėjo atsidaryti po karantino. Labai gaila.

Prie oro uosto būtinai užsukite iki Vlachernon koplytėlės

Čia visi labai dega noru susituokti, eilės didžiausios laukiančiųjų sąraše. Bet ši vieta yra ypatinga tuo, kad užlipus ant siauro tiltuko galite stebėti besileidžiančius lėktuvus. Ir jie prašvilpia tikrai labai arti žemės. Tai buvo mums visiems nauja ir įdomi patirtis!

Teko aplankyti dar nemažai kurortų ar miestukų, visi turi ką pasiūlyti, žiūrint, ko ieškote. Sidari – daugiau jaunimui ir naktinį gyvenimą mėgstantiems poilsiautojams. Taip pat galite nuplaukti iki meilės kanalo uolų. Arillas ir Agios Stefanos – balto smėlio įlankėlė. Tai būtų dar vienas variantas, kur apsvarstyčiau apsistoti su šeima, norint daugiau privatumo.

„Kelionės su vaikais “ rekomenduoja šias pramogas su vaikais Korfu saloje

Korfu vandens parkas

Įsigykite įėjimo bilietą iš anksto, kad išvengtumėte eilės prie bilietų ir galėtumėte visą dieną mėgautis 49 vandens kalnelių parko lankymu.

Mėgaukitės ne tik smagiais vandens atrakcionais, bet ir žaliu miško kraštovaizdžiu, nemokamais gultais ir skėčiais saulės mėgėjams.

Pramogaukite vandens atrakcionuose, kuriuos suprojektavo tie, kurie sukūrė kai kuriuos „Universal Studios” ir „Disney” atrakcionus.

Korfu akvariumas

Atraskite Korfu akvariumą ir sužinokite apie vietinius jūros gyvūnus ir žuvis, gyvenančius Korfu jūroje, pavyzdžiui, jūrų žvaigždes ir jūrų karosus. Apžiūrėkite aštuonkojį ir pasimėgaukite ekskursija po akvariumą. Tada eikite į roplių namą ir apžiūrėkite gyvatės ir varliagyvių ekspoziciją.

Leiskitės į ekskursiją su gidu – labai rekomenduojame ir kaina labai patraukli, o sužinosite labai daug.

Kainos Korfu saloje

• Kavinės ir parduotuvės, kad labai primena Lietuvos kainas. Žinoma, priklausomai kur eisite, ką veiksite. Tik verta paminėti, kad už tą pačią kainą gausite itin šviežius vaisius, daržoves ir jūros gėrybes.
  • Už skrydžio bilietus asmeniui išleidom apie 180 eurų (dėl ganėtinai brangios bagažo politikos į Graikijos salas).
  • Apartamentų galima rasti nuo 30 iki 300 eurų nakčiai.
  • Automobilio nuoma 8 dienoms buvo 260 eurų.
  • Kuras yra brangesnis nei Lietuvoje (1 litras benzino apie 1,72eur.).
  • Tik norėčiau pabrėžti dauguma Graikijos viešbučių nėra labai modernūs ar išpuošti kurorto variantai. Visumoje yra tvarkinga, tik nemažai vietų galima būtų atnaujinti. Nežinau, ar tai atsiplaidavimas, ar apsunkinusi verslą Covid-19 situacija. Bet mums asmeniškai senamadiški viešbutukai ir neišblizginti fasadai turi daug šarmo.

Patarimai keliaujant į Graikiją

Graikija yra puiki kryptis, nes galite rasti visokių pramogų: nuo žygių kalnuose, plaukiojimo laiveliais, vaikščiojimo siauromis miestelio gatvėmis ar atsipalaidavimu pajūryje.

Graikų virtuvė tiks bet kuriam išrankiam keliautojui – daug skirtingų salotų, mėsos, bulvių ar jūros gėrybių patiekalų. Labai rekomenduoju nusipirkti alyvuogių aliejaus – visur pilna alyvmedžių giraičių ir mažų vietinių spaustuvių. Taip pat Corfu saloje daug kumquat (liet.kinkanai) – tai citrusiniai vaisiai, iš kurių išgaunami saldainiai, uogienės, likeriai ir įvairūs kiti produktai. Ganėtinai įdomus skonis.

O šiaip tik noriu visus paskatinti, kad nėra taip baisu ar sudėtinga išvykti už šalies! O įspūdžiai tik patys geriausi!

Ką būtina pasiimti ir ką palikti keliaujant į Korfu su vaikais

Daiktai, kurie labiausiai pasiteisino: saulės kremas, purškalas nuo uodų ir plaukimo liemenė.

Vežimėlį siūlyčiau imti tik apsistojant Kerkyros mieste. O jeigu nuomosite kelionėje automobilį ir vyksite į mažesnius miestelius – nedaug šaligatvių ar kur vaikščioti. Pagrinde paplūdimys arba keliukai mašinoms.

Kelionės į Korfu  su kelionių agentūra

Jei nenorite organizuotis kelionės savarankiškai, čia Jums padės kelionių oranizatoriai. Kiekvienais metais į Korfu yra vykdomi tiesioginiai skrydžiai iš Vilniaus užsakomaisiais reisais. Mes nuoširdžiai rekomenduojame kreiptis į mūsų partnerius Pasirink Sparnus. Jei norite, kad kelionės planavimu pasirūpintų patikima kelionių agentūra ir suorganizuotų Jums nepamirštamas atostogas, rinkitės patikimus partnerius.  Parašykite Pasirink Sparnus – jie Jums pasiūlys geriausią kelionės variantą, o kreipdamiesi pasakykite KELIONĖS SU VAIKAIS. Esame tikri Jums dar ir nuolaidą pritaikys.

„Kelionės su vaikais“ rekomenduoja

Geriausia apranga vaikams atostogų metu – pončai

Dažnai mūsų klausia, ką svarbu pasiimti keliaujant su vaikais ir kūdikiais vykstant atostogauti į šiltus kraštus. Kas tikrai praverčia ir kas naudinga. Mūsų didžiausias atradimas ir nuoširdi rekomendacija – itin universalus daiktas PONČAI.

Šiuos pončus sukūrė lietuvė mama Gintarė, jie yra rankų darbo. Gintarė pončus siuva pagal užsakymą iš 100% medvilnės – muslino. Muslinas ypatingai tinkamas naudoti kūdikiams ir mažiems vaikams bei yra pritaikytas jautriai jų odai. Šie pončai lengvai džiūsta, yra plonos ir lengvos medžiagos. Jie turi daugybę panaudojimo būdų. Puikiai tinka paplūdimyje ar prie baseino po maudynių, sudrėkę – greitai išdžiūsta. Puikiai tinka būnant saulėje, apsaugant kūdikio odelę nuo tiesioginių saulės spindulių. Idealu vaiką aprengti einant iš paplūdimio, kai nesinori rengti švariais rūbeliais. Itin svarbu, kad su šiuo ponču kūdikis ar vaikas neperkais, nes medžiaga itin lengva. O mergaitėms, jie puikiai gali atstoti ir lengvą suknelę, nes yra itin dailūs.

Mūsų nuomone – tai itin universalus rūbas, toks, kuris idealiai tinka keliaujant. Užima itin mažai vietos, daugybė panaudojimo būdų, išskalbus greitai išdžius. Jis taip pat puikiai tinka ir lankantis baseinuose Lietuvoje, kad išlipęs iš vandens vaikutis nesušaltų.

Pončai kainuoja 24,99 Eur. Pončų siuntimas Lietuvoje kainuoja tik 1,5 Eur, o juos galite rinktis net iš penkių spalvų (alyvinė, mėlyna, garstyčių, rožinė ir žalia). Jie yra dviejų dydžių – iki trijų metų ir nuo trijų iki penkių metų.

Kopijuoti ir naudoti be autorės ar „Kelionės su vaikais ®“ leidimo yra griežtai draudžiama.
Nepamirškite sekti mūsų socialiniuose tinkluose. Daugiau apie keliones Lietuvoje rasite mūsų Facebook paskyroje „Kelionės su vaikais“ bei Instagram paskyroje „Kelionės su vaikais“.
Apie keliones po pasaulį – Facebook paskyroje „Kelionės su vaikais po pasaulį“ bei Instagram paskyroje „Kelionės su vaikais po pasaulį“.
Ieškote daugiau lankytinų vietų su vaikais, kelionių patarimų ir rekomendacijų?! – prisijunkite prie keliautojų su vaikais grupės. Čia taip pat kviečiame dalintis savo kelionių įspūdžiais.
Norite pasidalinti savo kelione ar keliavimo su vaikais patirtimi – parašykite mums el. paštu.
atostogos Graikijoje, Atrandame pasaulį, Corfu, Graikija, Graikijos salos, Keliaujančios mamos patarimai, Keliaujančios šeimos, kelionės su vaikais, Korfu sala su vaikais, Korfu su vaikais, reklama, Vandens parkas