Harmony park su vaikais  - Kelionės su vaikais
2024-06-17

Visuomet sakydavome, kad mums Lietuvoje trūksta poilsio komplekso, kuris turėtų visą viename  – viešbutį, skirtingas apgyvendinimo galimybes, spa, baseinus, pramogos, infrastruktūrą, jodinėjimą. Tokios vietos, kur šeima galėtum nuostabiai praleisti laiką ir pailsėti. Ir pasirodo klydome – būtent toks kompleksas, sukurtas tobuloms šeimos atostogoms, yra Lietuvoje. Tai –   Harmony park Prienų rajone. Harmony park su vaikais – tai nuostabi vieta, kurią atradome visai neseniai. Ir turbūt galime drąsiai pasakyti, kad tai geriausias ir didžiausias poilsio kompleksas Lietuvoje.

Poilsio ir pramogų kompleksas „Harmony Park“ nėra naujas, tačiau jis visuomet mums atrodė skirtas prabangiam poilsiui, moterims, mėgstančioms išskirtinius spa, „luxury“ vakarienėms. Tačiau šis stereotipas dingo tą pačią minutę, kai čia atvykome. Drąsiai galime pasakyti, kad Harmony Park su vaikais – tobulai vieta, maksimaliai pritaikyta šeimų poreikiams ir poilsiui.

Harmony park baseinas ir spa

Tad kas gi tai yra „Harmony Park“? Tai yra daugiau nei 220 ha plote įsikūręs poilsio kompleksas, kuriame yra viskas, ko gali prireikti tobulam poilsiui. Sunku net įsivaizduoti, kokio tai dydžio kompleksas, kol patys jame nepabuvosite ir patys visko nepamatysite. 220 ha plote – 5 žvaigždučių Harmony Park viešbutis įvairaus dydžio vilos, kempingas, žirgynas, tarptautinius standartus atitinkantis hipodromas, tvenkiniai maudynėms, teniso ir padelio kortai, mini golfas, spa, baseinas, pirtys, sūkurinės vonios, dviračių takai. Čia puikios erdvės renginiams, šventėms, vaikų gimtadieniams. O smagiausia – kad vyksta ir įvairūs nemokami renginiai.

Visas parkas įžymus įvairiais simboliais, įprasminančiais žmogaus siekį ugdyti sąmoningumą. Atvykus čia išskirtinė atmosfera tikrai jaučiasi – viskas dvelkia ramybe, grožiu, o parko statiniai tarsi įsilieję į gamtą.

Harmony park su vaikais apgyvendinimo galimybės

Mes savo poilsiui buvo pasirinkę šeimos apartamentus 5 žvaigždučių  „Harmony Park“ viešbutyje. Nesumeluosiu, kad „Harmony Park“ tikrai pakliūtų  į prabangiausių Lietuvos viešbučių TOP 5. Apartamentuose įrengti du miegamieji su itin didelėmis lovomis bei erdvi svetainė su virtuvėle, valgomojo stalu ir milžinišku televizoriumi. Apartamentai puikiai tiktų ne tik šeimos, bet ir didesnės kompanijos nakvynei. Čia yra viskas, ko reikia jaukiam pasibuvimui – mini virtuvėlė, šaldytuvas, stalas, minkšti baldai.

Šeimyniniai apartamentai 5 žvaigždučių  „Harmony Park“ viešbutyje

Visoje parko teritorijoje išsidėstę įvairūs vilų kompleksai, su skirtingomis apgyvendinimo galimybėmis. Savo artėjančiai šventei apžiūrėjome keletą vilų kompleksų. Didelis privalumas, kad kompleksuose yra kelios skirtingos vilos su skirtingom apgyvendinimo galimybėmis. Mums labai patiko vilų kompleksas „Romovė“. Čia didelis 12 miegamųjų vietų namas, 4 miegamųjų vietų namas ir trys 2 vietų namai. Tiesiog idealu asmeninėms šventėms. Vilų kompleksai nutolę vienas nuo kito, tad garantuojamas visiškas privatumas. Mūsų apžiūrėtame vilų kompleksas „Romovė“ komplekse yra ir tinklinio aikštelė. Mus tiesiog sužavėjo, kad prie kai kurių vilų yra sūkurinės vonios, tvenkiniai, pirtys, kubilai. Viskas tiesiog sukurta tobulam poilsiui – nesvarbu ar esate pora ieškanti romantiško poilsio, ar šeima.

Mes taip pat užsisakėme ir sūkurinę vonią prie vienos vilos labai smagiam laikui kartu su šeimai. Vaikams tobulai patiko ši pramoga. Jau suplanavome, kad artimiausiu metu grįšime čia su seneliais.

Taip pat seniai svajojome vaikus nusivežti į kempingą. O Harmony park kempingas mus tikrai sužavėjo. Kempinge yra kemperių stovėjimo aikštelės, kuriose galima naudotis elektra, kemperių kanalizacija, vandens papildymo aikštele. Jūsų patogumui netoliese yra moderniai įrengti tualetai, dušai bei virtuvėlė, kurioje rasite skalbimo mašiną, kaitlentę, mikrobangų krosnelę ir kitus reikalingus virtuvei reikmenis. Taip pat yra galimybė netoliese ant pievelės pasistatyti palapinę arba išsinuomoti šalia esančius poilsio namelius.

Baseinų ir pirčių erdvė, spa ir hamamas

Mes labai mėgstame baseinus su vaikais – o Harmony park baseinų ir pirčių erdvė tikrai išskirtinė ir be galo graži. Mums, keliaujantiems su vaikais, labai svarbu, kad būtų šiltas ne tik baseino vanduo, bet ir baseino aplinka. Harmony spa viskas tobulai tinka su vaikais – nuo persirengimo kabinų su vystymo stalais ir iki itin šiltos baseino aplinkos. Be to čia ir atskiras kampelis su visomis baseino reikmėmis vaikams – nardymo akiniais, plaukmenimis, ratais. Tad nereikia sukti galvos, jei neturite ar pamiršote savo. Čia yra pramoginis baseinas su kaskadomis, masažinėmis įlankomis bei povandeniniais geizeriais, 25 m. plaukimo baseinas, šalto vandens baseinas, skirtas atsigaivinti po pirties, sūkurinė vonia. Taip pat keturios pirtys – sauna, garinė, infraraudonųjų spindulių, rąstinė Kelo (dirba ne visomis dienomis). Pati baseino ir spa aplinka labai graži, vien garinė pirktis kaip ir tūkstančio ir vienos nakties pasakos.

Galbūt man trūksta mažyčio vandens baseinėlio vaikams, tačiau viską atperka šiltas baseino vanduo ir aplinka

Būtinai apsilankykite autentiškoje turkiškoje pirtyje – vadinamajame hamame. Mes esame tikrai daug keliavę arabų kraštuose, bet tokio gražaus hamamo neteko matyti niekur. Iš tiesų visas Harmony park spa yra tiesiog preciziškai gražus ir alsuojantis rafinuotumu.

Turbūt gražiausias hamamas Lietuvoje

Pramogos vaikams ir visai šeimai

Harmony park pasižymi tikrai labai didele pasiūla pramogų vaikams. Visų pirma jei Jūs, kaip ir mes mėgstate leisti laiką gamtoje ir važinėti dviračiais – čia tobulai tam tinkama vieta. Viešbutyje galima išsinuomoti dviračius. Čia yra ir mažesniems vaikams skirtų dviračių ir dviračių su kėdute vaikams. Taip pat galima po Harmony park teritoriją pasivažinėti elektriniais paspirtukais ar elektriniais triračiais. O mažuosius viešbučio svečius pradžiugins net ir mažylis elektromobilis.

Harmony park su vaikais. Viskas pritaikyta poilsiui su vaikais

Harmony park su vaikais

Čia taip pat yra ir mini golfo laukai. Jei sekate mus seniau, puikiai žinote, kad mums labai patinka mini golfas. Tad aišku nepraleidome progos ir Harmony parke pažaisti mini golfą. Valanda žaidimo čia kainuoja tik 5 eurus. O svarbiausia, kad Harmony parke viskas apgalvota iki smulkmenų. Į mini golfo laukus galima nuvažiuoti tikra golfo laukų mašinėle. Patirtis vaikams – nepakartojama.

Čia sezono metu – nuostabus paplūdimys maudynėms ir labai daug vandens pramogų. Prie paplūdimio veikia ir kavinė. Čia galite pasiplaukioti vandens dviračiu, irklente, o Motiejus išbandė ir minklentę.

Prie hipodromo yra ir savaitgaliais veikiantis gastorbaras „Samana“, o šalia jo nemokama krepšinio aikštelė ir tobula vaikų žaidimo aikštelė. Jau suplanavome čia atvykti savaitgalį su šeima. Iš tiesų į gastrobarą, papramogauti prie vandens galite atvykti ir negyvendami Hamony parke.

Beje savaitgaliais čia vyksta nemokami putų šou vaikams. Wow ar ne? Visus vystančius renginius galite pamatyti Harmony park internetinėje svetainėje. O svarbiausia atvykti čia pramogauti, smagiai praleisti laisvalaikį galite net ir jei neesate apsistoję Harmony park.

Beje Birželio 27-30 dienomis Harmony park hipodrome vyks atviras Lietuvos Konkūrų čempionatas. Šis renginys nemokamas – tad labai rekomenduojame apsilankyti. Mes būtinai dalyvausime.

Iš tiesų viskas Harmony park yra pritaikyta šeimoms. Net ir prie viešbučio ir restorano yra nuostabi žaidimų aikštelė bei mini golfas vaikams.

„Harmony parko“ restoranas „Simboly“

Atskirų komplimentų vertas ir „Harmony parko“ restoranas „Simboly“. Čia galite pietauti ir pavakarieniauti, o maistas – nuostabiai skanus. Nors planavome aplankyti Prienuose esančius restoranus, tačiau pirmą vakarą pavakarieniavę čia, supratome, kad niekur nevažiuosime, nes maistas be galo skanus. Restorane patiekiami išskirtiniai europietiškos virtuvės patiekalai. Atvykti čia papietauti galite net ir neesate apsistoję čia.

Šiame restorane patiekiami ir pusryčiai. Kas mums labai patiko, kad pusryčiai patiekiami iki 11.00 val. Tad drąsiai galima išsimiegoti ir ramiai papusryčiauti. Vaikams restorane yra atskiras kampelis su žaidimais ir piešimo priemonėmis. Aišku yra ir kėdutėms vaikams. Vaikams – puikus vaikiškas meniu.

„Harmony parko“ žirgynas

Mes esame aplankę daugybę žirgynų visoje Lietuvoje, nes Motiejus su tėčiu labai mėgsta jodinėti. „Harmony parko“ žirgynas ir visa infrastruktūra tiesiog įspūdinga. Pradedant nuo uždaro maniežo ir atvirų lauko aikštynų, bei itin kompetentingų trenerių ir puikių žirgų. Mes buvome užsisakę jodinėjimo pamoką ir ekskursiją po žirgyną, pamaitinome žirgus, o trenerė papasakojo labai daug įdomių dalykų.

Žirgyne taip pat organizuojami vaikų gimtadieniai, kurių metu profesionalus treneris supažindins su žirgais bei praves jojimo pamoką. Gimtadienio šventė bus nekasdieniška ir ilgai išliks atmintyje, nes susitikimas su šiais gražiais, tauriais ir protingais gyvūnais vaikams visada palieka didelį įspūdį. Čia taip pat galima užsisakyti ir ekskursiją ar fotosesiją.

„Harmony parko“ žirgynas puiki erdvė gimtadieniams

Harmony park – kainos

Pripažinsiu, mums atrodė, kad Harmony park ne tik prabangi, bet ir labai brangi vieta. Bet tai dar vienas stereotipas, kuris išnyko atvykus čia. Harmony park turi daugybę apgyvendinimo variantų. Nuo prabangaus 5* viešbučio Harmony Park, iki įvairių vilų ir net kempingo. Tad apgyvendinimo vietą galite rinktis pagal savo poreikius ir galimybes. Norint nuostabiai praleisti laiką ir pailsėti nuostabiame Harmony Park komplekse galite rinktis tiek pigesnį, tiek ir brangesnį apgyvendinimo variantą. Vieta palapinei tekainuoja 10 eurų naktis.

Jei norite galite apsistoti prabangiuose apartamentuose ir valgyti restorane, o jei ieškote pigesnio poilsio varianto – galite rinktis vilas ir gamintis maistą virtuvėlėse. Be prabangaus restorano „Simboly“  su gurmanišku maistu, čia yra ir savaitgaliais veikiantis gastorbaras „Samana“ kuriame kainos tikrai draugiškos. Mes dažniausiai lygindami restorano kainas, lyginame Cezario salotų kainą ir bulvytes fri iš vaikiško meniu, nes šie du patiekalai būna visuose restoranuose ir kavinėse. Tad palyginimui – gastorbare „Samana“ vaikiška bulvyčių fri porcija kainuoja 3 eurus, o Cezario salotos  8 eurus.

Mūsų vertinimas

Mes nuolat keliaujame ir aplankome daugybę vietų tiek visoje Lietuvoje, tiek ir užsienyje, bet visą mūsų šeimą tiesiog sužavėjo „Harmony Park“. Tai neabejotinai viena geriausių vietų poilsiui su šeima ir vaikais Lietuvoje. Ar grįšime? Tikrai taip. Ar galime rekomenduoti Jums – visu 100 procentų.

Harmony park su vaikais

Šis straipsnis yra autorinis, jį paruošė  „Kelionės su vaikais ®“. Kopijuoti ir naudoti be leidimo yra griežtai draudžiama.
Daugiau informacijos apie lankytinus objektus visoje Lietuvoje rasite mūsų Facebook paskyroje „Kelionės su vaikais“ bei Instagram paskyroje „Kelionės su vaikais“.
Apie keliones po pasaulį – Facebook paskyroje „Kelionės su vaikais po pasaulį“ bei Instagram paskyroje „Kelionės su vaikais po pasaulį“.
Ieškote daugiau lankytinų vietų su vaikais, kelionių patarimų ir rekomendacijų?! – prisijunkite prie keliautojų su vaikais grupės. Čia taip pat kviečiame dalintis savo kelionių įspūdžiais.
Norite pasidalinti savo kelione ar keliavimo su vaikais patirtimi – parašykite mums el. paštu.