Gražiausi paplūdimiai Pukete - Kelionės su vaikais
Gražiausi paplūdimiai Pukete
2024-01-09

Puketas – viena iš populiariausių Tailando salų. Ją renkasi ir turistai, ir tie, kurie žiemoja Tailande. Vienos iš „Kelionės su vaikais“ įkūrėjų Agnės šeima yra labai daug keliavę ir net gyvenę daugiau nei du mėnesius būtent Pukete. Agnė pasakoja, kurie yra gražiausi paplūdimiai Pukete, kur smagiausiai leisti laiką ir ko derėtų vengti.

Gražiausi paplūdimiai Pukete – mūsų patirtis

Puketas buvo pirmoji mūsų stotelė, kuomet atvykome žiemoti į Tailandą. Į Puketą skridome todėl, kad tai buvo vienintelė vieta, kuri po griežto karantino ir visiško sienų užsidarymo atvėrė duris turistams. Talandui atsivėrus po karantino jame galiojo griežtos taisyklės. Atvykti buvo galima į Puketą arba Samui salą, praleisti dvi savaites viešbutyje, atlikti daugybę COVID-19 testų ir tuomet po dviejų savaičių jau buvo galima vykti keliauti bet kur Tailande.

Puketas mums buvo tik stotelė dviems savaitėms ir iškarto planavome išvykti po dviejų savaičių karantino. Tačiau Puketas mums taip patiko, kad likome jame ilgiau. Kodėl mums patiko Puketas? Čia radome daugybę gražių vietų, daugybę skanaus maisto ir be abejo nuostabiai gražių paplūdimių. Drąsiai galime pasakyti, kad gražiausi paplūdimiai Pukete tikrai patektų į TOP10 gražiausių paplūdimių visame Tailande.

Gražiausi paplūdimiai Pukete

Puketas mus nustebino savo paplūdimių grožiu visomis prasmėmis. Nesitikėjome, kad jie bus tokie gražūs ir idealiai tinkantys vaikams – palmės, auksinis smėlis, seklus krantas, be didelių bangų. O paplūdimių Pukete daugybė. Tereikia išsirinkti, į kokį norite keliauti. Dalinamės mums 10 labiausiai patikusių paplūdimių ir tais, kurie mums nepatiko.

Gražiausi paplūdimiai Tailande

Surin beach

Mums pats gražiausias paplūdimys Pukete. Nuostabaus grožio skaidrus žalsvai žydras vanduo, lygus krantas, paplūdimio kraštuose galima puikiai pamatyti daug žuvyčių ir panardyti. Išilgai visą paplūdimį daug kavinių ir maisto pardavėjų. Toks tobulas paplūdimys, kaip aš vadinu jį “iš bounty reklamos”.

Kata Noi

Kata Noi mažesnis ir toliau šiek tiek nuo savo brolio Kata Yai. Kata Noi didelę paplūdimio dalį užima prabangus viešbutis, tačiau yra ir viešų erdvių. Kata Noi paplūdimio smėlis tobulas, krantas lygus. Idealus su vaikais.

Ao Sane (Jungle beach)

Akmenuotas paplūdimys, tačiau mums labiausiai patikęs po Surin ir Kata Noi beach. Labai nuošalus, matosi nuo Nai Harn paplūdimio ir atrodo pasiekiamas tik laiveliu. Tačiau pasidalinsime paslaptimi – taip nėra. Norint jį pasiekti reikia važiuoti pro Nai Harn Beach viešbučio įvažiavimą ir jo teritoriją, kol išvažiuosite į keliuką. Nors ir akmenuotas ir pilnas koralų, tačiau labai nuošalus. Yra dvi dalys -antrą pasieksite praėję pro akmenis. Prie pat kranto koralai, tobulas “spotas” paviršiniam nardymui. Žmonių labai nedaug. Tolimesnėje dalyje beveik 100 proc. būsite vieni. Yra labai jauki kavinė.

Nai Harn

Paplūdimys salos pietuose. Labai mėgiamas ir vietinių, ir turistų. Labai skaidrus vanduo ir lygus krantas. Nėra labai apkrautas, laisvai rasite vietą pavėsyje su vaiku. Krantas seklus, vanduo skaidrus.

Ya Nui

Paplūdimys prie pat Nai Harn. Labai nedidelis, tobulai tinka su vaikais. Švarus vanduo, seklus krantas, iš abiejų pusių apribotas kalvomis, tad vaikai niekur nepabėgs toli. Galima išsinuomuoti kanojas, akinius nardymui. Šalia yra keletas kavinių. Kelias iki šio paplūdimio nerealiai gražus. Šalia yra Phrom Thep Cape – vienas gražiausių apžvalgos aikštelių Pukete.

Gražiausi paplūdimiai Tailande

Kamala beach

Šalia Surin esantis paplūdimys. Taip pat labai gražus ir seklus krantas, yra nemažai pavėsio. Taip pat ir kavinių. Mes labai mėgdavome Kalama beach daryti piknikus. Iš turgelio atsiveždavome maisto ir vakarieniaudavome būtent šiame paplūdimyje.

Kata Yai

Kata Yai didesnis ir populiaresnis paplūdimys esantis netoli prie Kata Noi.

Mai Khao

Paplūdimys labiausiai žinomas dėl to, kad yra šalia oro uosto ir virš jo leidžiasi lėktuvai. Tikrąja ta žodžio prasme galite pastovėti ir vos ne ranka paliesti lėktuvą, nes nusileidimo takas vos už keleto kilometrų. Vietiniai net perspėja dėl lėktuvų garso, ypač lankantis su mažais vaikais. Tad ši vieta ne tik labai ramus paplūdimys, bet ir vieta, kur renkasi lėktuvų mylėtojai ir gerų foto kadrų mylėtojai.

Puketo lankytinos vietos

Freedom beach

Pasiekiamas tik laiveliu ir sezono metu. Aišku yra ir status nusileidimas nuo uolos, bet dėl saugumo kelias uždarytas. Tikrai tobulo grožio paplūdimys. Dėl šios priežasties žmonių jame tikrai nėra daug. O vaizdai verti gražiausių nuotraukų. Palmės, skaidrus vanduo, auksinis smėlis.

JB Sunset Beach

Nežinau, kaip jis tiksliai vadinasi, tačiau čia vietą atradome visai atsitiktinai. Šiek tiek tolėliau nuo Patong beach yra maža kalvomis apribota paplūdimio dalis. Čia nėra daug žmonių, bet labai faina vieta maudytis.

Gražiausi paplūdimiai Tailande - mūsų atrastas mini paplūdimys netoli Patong

Gražiausi paplūdimiai Tailande – mūsų atrastas mini paplūdimys netoli Patong

Kiti Puketo paplūdimiai

Salų, esančių šalia Puketo, paplūdimiai pasiekiami laiveliais. Yra daug ekskursijų į įvairias salas, tačiau jei norite patys aplankyti jas savarankiškai – vykite į Rawai beach. Ten turbūt daugiausiai “taxi boat”, kurie jus nugabens į salas. Tik aišku derėkitės dėl kainos. Pasidomėkite – Coral island, Racha island, Bon island, Khai island.

Mums nepatikę Puketo paplūdimiai

Nerekomenduotume nei gyvenimui, nei laikui su vaikais Patong beach. Nors daug pramogų, nuomoja kanojas, vandens motociklus, pilna kavinių. Tačiau mums labiausiai nepatiko, kad jausmas lyg būtum Palangoje. Nuolat kažką siūlo pirkti, ledus, žaislus, įvairias paslaugas, kartais net ir įkyriai. Labai triukšminga, daug žmonių. Nors karantino metu žmonių beveik nebuvo ir paplūdimys buvo gražus, tačiau tai tik išimtis, nes įprastai tai paplūdimys, kuriame lankytis tikrai nemalonu.

Mums taip pat nepatiko nei Kata, nei Karon paplūdimiai. Viena iš priežasčių – labai didelė rusų tautybės žmonių populiacija. Čia ir rusiško maisto kavinės, ir garsiai grojanti rusiška muzika. Taip pat Kata ir Karon paplūdimiai mums asmeniškai primena Lietuvos pajūrį. Kata ir Karon paplūdimiai atskirti keliu nuo visų viešbučių ir kavinių. Taip pat nėra pavėsio, nėra galimybių paviršiniam nardymui, iki kavinės reikia pereiti per gatvę.

Karon paplūdimys Pukete

Turėkite omenyje, kad rytinėje Puketo salos dalyje paplūdimiai nėra labai tinkami maudynėms. Pakankamai populiarus kurortas Rawai, jį renkasi dažniausiai tie, kurie žiemoja ar ilgiau gyvena Tailande, neturi savo paplūdimio tinkamo maudynėms.

Rawai paplūdimys netinkamas maudynėms

Apie mūsų pirmąją kelionę su vaiku į Tailandą skaitykite straipsnyje Kelionė su vaikais į Tailandą.

Šis straipsnis yra autorinis, jį paruošė „Kelionės su vaikais ®“. Kopijuoti ir naudoti be leidimo yra griežtai draudžiama.
Daugiau informacijos apie lankytinus objektus visoje Lietuvoje rasite mūsų Facebook paskyroje „Kelionės su vaikais“ bei Instagram paskyroje „Kelionės su vaikais“.
Nepamirškite sekti mūsų socialiniuose tinkluose.
Apie keliones po pasaulį – Facebook paskyroje „Kelionės su vaikais po pasaulį“ bei Instagram paskyroje „Kelionės su vaikais po pasaulį“.
Ieškote daugiau lankytinų vietų su vaikais, kelionių patarimų ir rekomendacijų?! – prisijunkite prie keliautojų su vaikais grupės. Čia taip pat kviečiame dalintis savo kelionių įspūdžiais.
Norite pasidalinti savo kelione ar keliavimo su vaikais patirtimi – parašykite mums el. paštu.
Atradame pasaulį, egzotiška kelionė, Gražiausi paplūdimiai Pukete, Gražiausi paplūdimiai Tailande, Keliaujančios šeimos, kelionė su vaiku, kelionės su vaikais, Lankytinos vietos Pukete, maistas, paplūdimiai, patarimai, Puketas, Rekomendacijos, Savarankiška kelionė į Tailandą, Tailandas, Tailandas bilietai, Tailandas su vaikais, Žiema svetur, žiemojimas su vaikais, Žiemojimas Tailande