Valensija su vaikais - Kelionės su vaikais
2024-06-22

„Kelionės su vaikais“ ir vienos iš įkūrėjų Jolitos šeima su Greta ir Oskaru kviečia jus atrasti Valensiją – Ispanijos miestą, kuriame rasite viską, ko reikia šeimos su vaikais atostogoms. Valensija, trečias pagal dydį miestas Ispanijoje, yra puiki vieta atostogoms su vaikais. Valensijos miestas vilioja lankytojus savo įspūdingais parkais, vaikams pritaikytais muziejais ir pramogų parkais. Beje, Valensija patogiai pasiekiama ir atostogaujant Alikantėje ar Benidorme.

Valensija su vaikais – čia rasite veiklos ir pramogų kiekvieno amžiaus vaikams ir pažadame, kad atostogos šiame mieste bus tikrai įspūdingos. Valensijoje mes lankėmės kelis kartus, todėl Jums sudarėme išsamų Valensijos pramogų ir lankytinų vietų gidą.

TOP pramogos Valensijoje su vaikais

Bioparc Valencia – Valensijos ZOO

Tai modernus zoologijos sodas, kuriame gyvūnai laikomi kuo natūralesnėmis sąlygomis. Vaikai gali išvysti Afrikos savanas ir įvairias gyvūnų rūšis be narvų ar tvorų, o tai suteikia autentišką patirtį. Čia pamatysite ir stambiausius gyvūnus – dramblius, žirafas, raganosius, begemotus, gorilas. Esame lankęsi daugybėje zoologijos sodų Europoje, todėl drąsiai sakome, jog tai vienas iš TOP5 zoologijos sodų Europoje.

Negalėjome atsigrožėti teritorija, labai patiko begemoto draugiškumas, didelį įspūdį paliko apsilankymas lemurų parke, lankėmės ir gorilų edukacijoje – tikrai verta apsilankyti.

Parke yra kelios vietos pailsėti, užkąsti, yra ir vaikų žaidimų aikštelė.

Mūsų patarimai: parkas didelis, vyksta tiek pasirodymai, tiek edukacijos, todėl planuokite parkui visą dieną.

Bilietus pirkite iš anksto! Mes nusipirkome kaip visada mūsų partnerių sistemoje ir iškart su jais įėjome į parką.

Zoologijos sodo koorfinatės.

Valensijos Akvariumas Oceanogràfic

Didžiausias akvariumas Europoje, kuriame galima pamatyti įvairių jūrų gyvūnų, įskaitant ryklius, delfinus ir įvairiausias jūrų vėžlių rūšis. Tai ne tik pramoga, bet ir edukacinė patirtis vaikams.

Kas mus nustebino – tai ne vienas pastatas, kaip būna įprastai lankantis akvariumuose. Tai didžiulė teritorija su skirtingais pastatais ir vandens gyvūnijos temomis. Yra didžiulis delfinariumas, kur vyksta pasirodymai. Būtinai apsilankykite paukščių kupole – ir taip turite būti atsargūs, kaip įspėja darbuotojai – mums pasisekė, bet šalimais ėjusiems kaimynams ne itin… Nes paukščiai aukštai ir ne visada įpėja apie pavojų…

Mūsų vaikams labai patiko tuneliai po vandeniu, jų čia ne vienas ir ypatingai didžiuliai plaukiojantys vėžliai. Patiko ir delfinų pasirodymas – ramus, gyvūnai labiau išdykavo nei „dirbo“ – tokia dabar filosofija taikoma daugelyje Ispanijos akvariumų ir zoologijos sodų.

Teritorijoje rasite net kelis restoranus, nuo brangių, iki paprastesnių užkandinių bei kioskelių. Mes išbandėme restoraną – aptarnavimas greitas, maistas nieko ypatingo, bet tikrai valgomas – rinkomės valgyti restorane, nes nenorėjome užkandžiauti greitu maistu. Vaikai buvo laimingi valgydami spagečius, mes valgėme risotą ir bowl‘ą.

Teritorijoje yra ir vaikų žaidimų aikštelių, ir edukacinių zonų, kur vyresni vaikai gali susipažinti su gyvūnijos įvairove.

Mūsų patarimai: skirkite parkui gerą pusdienį, o jei keliaujate su mažesniais tuomet tai dienai nieko daugiau ir neplanuokite.

Bilietus mes pirkome į visus muziejus vieną ir sutaupėme gerokai – galima rinktis iš kelių variantų, mes rinkomės trijų bilietų paketą – Oceanogràfic + Mokslo muziejus + Hemisferic.

Galima pirkti tik į Akvariumą, bet labai rekomenduojame įsigyti iš anksto, nes eilės atvykus didelės. Net mums išeinant apie 15 valandą vis dar buvo didelės eilės prie kasų.

Su šiais bilietais jūs einate tiesiai prie įėjimo ir iškart įeinate į Akvariumo teritoriją. Informacijoje būtinai pažiūrėkite, kada vyks pasirodymai delfinų, kada veiks kinas ir pasiimkite parko žemėlapį.

Akvariumo koordinatės ir vieta mieste.

Mokslo muziejus (Principe Felipe Science Museum)

Miesto simbolis ir viena lankomiausių vietų Ispanijoje. Šis muziejus siūlo interaktyvias parodas, kurios skatina vaikus mokytis per žaidimus ir veiklas.

Nuo kosmoso tyrinėjimo iki interaktyvių biologijos ekspozicijų – viskas sukurtą pažinti ir tyrinėti. Vaikai gali dalyvauti eksperimentuose, išbandyti skrydžio simuliatorius, sužinoti daugiau apie žmogaus kūną ir tyrinėti įvairius mokslo fenomenus. Pradėkite nuo ketvirto aukšto, ten užtruksite ilgiausiai. Antrame aukšte galite negaišti laiko, nes vaikams ten nebus įdomu.

Greta ir Oskaras sako, jog tai buvo pati įdomiausia jų aplankyta vieta Valensijoje.

Mūsų patarimas: muziejus didelis, skirkite bent pusdienį, o jei Jūsų vaikai smalsūs, gali prireikti ir dienos.

Bilietus pirkite kartu bent jau su Oceanogràfic – šios dvi vietos tikrai vertos Jūsų apsilankymo su vaikais. Bilietai tikrai į muziejų nebrangūs!

Galite įsigyti ir bilietus tik į šį muziejų.

Muziejaus koordinatės.

Hemisferic kino seansai

Jei Jūs kaip ir mes planuosite aplankyti visus šiuos objektus – akvariumą, mokslo muziejų ir hemisferic – planuokite veiklas per dvi dienas. Mes planavome Akvariumą vieną dieną, o kitai dienai palikti mokslo muziejų ir kino seansą, tačiau su mūsų įsigytais bilietais buvome laisvi pasikeisti kaip mums patogu – todėl mokslo muziejų mes apžiūrėjome per vieną dieną su akvariumu.

Hemispheric kino seansą pasilikome kitai dienai. Įspūdinga kupolo formos Kino salė, įspūdingas filmas apie Amazonės miškus (beje, filmas truko apie 40 min, buvo ne dokumentinis, todėl puikiai tiko su vaikais). Vietomis atrodė kad mes pakylame iš savo kėdžių ir skrendame virš Amazonės miškų. Įspūdis neišdildomas. Mes filmą žiūrėjome ispaniškai, bet kitoms kalboms duoda ausines su vertimu.

Bilietus pirkite kartu su Oceanogràfic ir mokslo muziejumi.

Galite įsigyti ir bilietus tik į Hemisferic.

Hemisferic koordinatės.

Gulliver Parkas – nemokama pramoga su vaikais Valensijoje

Įdomus ir nemokamas lauko pramogų parkas, kuris yra įrengtas taip, kad vaikai galėtų laipioti ir žaisti ant milžiniško Guliverio skulptūros, vaizduojančios šį personažą atsigulusį ant žemės.

Parke yra nemokami tualetai, budi skubios pagalbos darbuotojas, galite nusipirkti užkandžių ir gėrimų.

Vaikams labai patiko tik įspėjame, jog karštą dieną čiuožyklų paviršiai įkaista, todėl būkite atidūs, kad vaikai nesusižalotų ir nenukaitintų odos. Geriau šiame parke lankytis su ilgomis kelnėmis.

Guliverio parko koordinatės.

TOP lankytinos vietos Valensijoje su vaikais

Valensijos paplūdimiai su vaikais

Valensijos miestas – miestas prie vandens. Todėl jei lankotės šiltuoju metų laiku – apsilankykite ir Valensijos paplūdimiuose. Malvarrosa ir Arenas paplūdimiai Valendijoje yra puikiai pritaikyti šeimoms, su gausybe vietų piknikams, vaikų žaidimų aikštelių ir smėlėta pakrante.

Valensijos centras

Mes Valensijoje lankėmės ne pirmą kartą, todėl senamiestį ir centrą lankėme pirmąjį kartą. Kas skaitote mūsų Ispanijos miestų gidus, žinote, jog centre ir senamiestyje mes renkamės free walking turą su gidais. Iš šis kartas nebuvo išimtis – pasiėmėme dvi eskursijas ir puikiai susipažinome su miestu ir jo įžymybėmis.

Pamatėme Valensijos katedrą, Plaça del Ajuntament – didžiausią miesto viešąją aikštę, centrinį paštą. Praėjome pro senąjį bulių kovų ringą, pasigrožėjome geležinkelio stoties interjeru. Žinoma, aplakėme ir senąjį Valensijos turgų, užsukome ir į modernesnį.

Jei norite, galite įsigyti ir nebrangią ekskursiją mūsų partnerių sistemoje, kaina labai panaši į tai, ką mes paliekame free walking tour gidams kaip padėką. Dar vienas variantas ekskursijai Valensijoje.

Mokslo miestas (Ciudad de las Artes y las Ciencias)

Tai yra vienas iš šiuolaikinių architektūros stebuklų, kuris sulaukia didelio susidomėjimo tiek tarp vietinių, tiek tarp turistų. Šis kompleksas yra plačiai žinomas dėl savo futuristinio dizaino ir daugiafunkcių pastatų. Mokslo miestas buvo ir mūsų šios kelionės tikslas.

Projektas pradėtas 1991 m., o pirmasis komplekso elementas – L’Hemisfèric – buvo atidarytas 1998 m. Statybos išlaidos buvo žymiai didesnės nei pradžioje planuota, kas sukėlė nemažai kontroversijų ir diskusijų. Projektas buvo kritikuojamas už savo brangumą, ypač atsižvelgiant į tai, kad statybos metu Ispaniją ištiko ekonominė krizė.

Ciudad de las Artes y las Ciencias sudaro šie pagrindiniai objektai, kurių dalį ir mes aplankėme:

• L’Oceanogràfic – Europos didžiausias akvariumas.
  • L’Hemisfèric – kino teatras ir planetariumas, išoriškai primenantis akį.
  • El Museu de les Ciències Príncipe Felipe – mokslo muziejus, kurio pastatas panašus į skeleto struktūrą.
  • L’Umbracle – pasivaikščiojimų zona su sodo galerija, kurioje galima išvysti vietines augalų rūšis ir skulptūras.
  • Palau de les Arts Reina Sofía – operos namai ir kultūros centras.
  • El Pont de l’Assut de l’Or tiltas.
  • L’Àgora, dabar Caixa forum – daugiafunkcinis pastatas, naudojamas koncertams, sporto renginiams ir kitoms veikloms.

Tačiau kompleksas šiandien tikrai pritraukia daug žmonių, turistų ir vietinių, dažnai naudojamas įvairiuose kino filmuose ir reklamose dėl savo futuristinio vaizdo ir dažnai įvardijamas kaip vienas iš Valensijos simbolių. Mūsų lankymosi metu šiame komplekse dar vyko ir koncertas.

Valensija su vaikais – TOP Valensijos muziejai su vaikais

Fallero muziejus (Museo Fallero)

Fallero muziejus yra apie vieną svarbiausių Valensijos kultūrinių festivalių – Las Fallas. Muziejuje galima pamatyti spalvingas skulptūras ir figūras, kurios kiekvienais metais kuriamos festivaliui. Tai taip pat puiki proga sužinoti apie šio unikalaus festivalio tradicijas ir meną. Su mumis apie šį festivalį dalinosi mūsų ispanų kalbos mokytoja Rūta, kuri beje pati gyvena Valensijoje ir, žinoma, su kuria pavyko ir susitikti.

Gundiaus Lėlių muziejus (Museo de Muñecas de Porcelana)

Tai unikalus muziejus, eksponuojantis porcelianines lėles. Čia vaikai ir suaugusieji gali pamatyti įspūdingą kolekciją, apimantį įvairių stilių ir epochų lėles, ir sužinoti apie lėlių gamybos meną bei jų istoriją.

Iliuzijų muziejus

Įžengę į vidų lankytojai iškart pasineria į pasaulį, kuriame realybė ir iliuzija susilieja. Vienas svarbiausių Iliuzijų muziejaus bruožų – optinių iliuzijų naudojimas pasakojant apie Valensijos legendas. Kiekvienas eksponatas kruopščiai sukurtas taip, kad vaizduotų vis kitą miesto praeities istoriją, naudojant vizualines gudrybes, kurios lankytojus stebina ir intriguoja.  Nebrangūs bilietai į Iliuzijų muziejų.

Valensija su vaikais

Kada keliauti į Valensiją su vaikais?

Geriausias laikas aplankyti Valensiją su vaikais yra pavasaris ir ankstyvas ruduo, kai oras yra malonus, o turistų mažiau. Balandžio ir gegužės mėnesiai bei rugsėjis ir spalis yra idealus laikas mėgautis miesto pramogomis ir lankytinomis vietomis be didelių minios. Vasaros mėnesiai taip pat yra populiarūs, tačiau gali būti labai karšti, todėl reikėtų pasiruošti atitinkamai.

Mes vieną kartą keliavome kalėdinių švenčių metu – buvo vėsoka vakarais ir naktimis. Kitą kartą – šiais metais birželio pirmomis dienomis. Oras pasitaikė idealus. Vieną dieną linojo, tačiau nebuvo šalta. O po lietaus smagiai ir gaiviai aplankėme Bioparką.

Kur gyventi Valensijoje su vaikais?

Ciutat Vella (Senamiestis) ir Eixample yra populiarūs tarp šeimų dėl savo centrinės vietos ir artumo prie daugumos turistinių objektų. El Cabanyal yra puikus pasirinkimas, jei norite būti arčiau paplūdimio. Turia parko rajonas taip pat yra geras pasirinkimas, siūlantis erdvias viešnages šalia didžiausio miesto parko.

Mes gyvenome Ciutat Jardí, Algirós rajone. Jis yra miesto rytuose. Kvartalas pasižymi geru susisiekimu. Pietiniame kvartalo pakraštyje yra Amistat ir Ayora metro stotys. Rajonas žinomas dėl savo žaliųjų zonų ir gyvenamojo būsto kompleksų, kurie yra projektuoti remiantis „miesto sodo” (garden city) koncepcija. Ciutat Jardí pritraukia tiek vietinius, tiek turistus, ieškančius ramybės ir gamtos artumo. Rajonas gali pasigirti įvairiomis kavinėmis, restoranais ir prekybos vietomis, kurios yra orientuotos į jauną auditoriją, nes čia netoliese yra Valensijos universiteto miestelis.

Mes geriausius variantus randame tarp mūsų partnerių pasiūlymų.

Ką valgyti ir ką būtina paraugti Valensijoje?

Valensija yra garsi savo išskirtine virtuve. Mes rekomenduojame ragauti:

1. Paella Valenciana – ar žinojote, jog Valensija yra paelijos gimtinė, o paella valenciana yra labiausiai tradicinis variantas šiame regione. Šis patiekalas pagaminamas su vištiena, triušiena, žaliomis pupelėmis, didelėmis pupomis ir ryžiais. Tai vienas populiariausių patiekalų, kurį reikėtų paragauti Valensijoje.
  2. Fideuà – panašus į paeliją, fideuà yra dar vienas ryškus Valensijos patiekalas, kurio pagrindą sudaro ne ryžiai, o vermišeliai. Paprastai fideuà gaminamas su įvairiomis jūros gėrybėmis, tokiais kaip krevetės, sepijos ir moliuskai, ir yra gausiai pagardintas žolelėmis ir šafranu.
  3. Horchata – tai gėrimas, pagamintas iš riešutų tigernuts, vandens ir cukraus. Horchata turi saldų, riešutinį skonį ir dažnai patiekiamas šaltas kaip gaivus gėrimas karštą dieną – mums jis priminė mūsų aguonpienį.
  4. Šalia horchatos būtinai imkite fartones bandelę.
  5. Tapas – nors tapas yra populiarus visoje Ispanijoje, Valensijoje yra keletas įdomesnių – pavyzdžiui, „esgarraet“ (salotos iš rūkytų paprikų ir menkės), įvairūs užkandžiai su šviežiomis jūros gėrybėmis.
Paella Valenciana

Susisiekimas Valensijoje – viešasis transportas

Valensijoje tikrai patogu keliauti viešuoju transportu. Iš orouosto važiuokite specialia metro linija. Mieste naudojomės ir metro, ir autobusais. Mūsų 8-metis Oskaras metro keliavo nemokamai – Valensijoje vaikai iki 10 metų miesto ribose keliaujančiais metro gali važiuoti nemokamai su vienu iš lydinčiu asmeniu, kuris turi įsigijęs bilietą.

Mes pirkome SUM papildomą kortelę kelionėms metro, autobuse mokėjome tiesiog banko kortele.

SUM kortelę galima įsigyti metro stotyse, kioskuose ir kitose autorizuotose pardavimo vietose. Kortelę galima pakrauti tiek pinigine suma, tiek konkrečių kelionių skaičiumi.

Mes rekomenduojame pasidomėti ir Valensijos turistine kortele, ypač jei atostogaujate Valensijoje ilgiau. Mes tokios nenaudojome, nes paskaičiavome, jog keliausime mažiau, kad apsimokėtų įsigyti šią kortelę, be to neplavome lankytis muziejuose, kur su šia kortele lankymasis nemokamas.

Su Valensijos turistine kortele nemokamai keliaukite miesto ir didmiesčio autobusais, metro, tramvajais ir priemiestiniais traukiniais, nemokamai lankykitės savivaldybės muziejuose ir naudokitės specialiomis nuolaidomis pagrindinėse Valensijos lankytinose vietose. Galite rinktis 24, 48 arba 72 valandų kortelę, kad ji geriausiai atitiktų jūsų kelionės planus. Mėgaukitės kelionėmis miesto ir didmiesčio autobusais, priemiestiniais traukiniais, metro ir tramvajais AB zonose, įskaitant kelionę Valensija-Orouostas-Valensija.

Su šia kortele galioja nuolaidos pagrindinėse miesto lankytinose vietose, įskaitant 10 % nuolaidą Ciudad de las Artes y las Ciencias, 10 % nuolaidą Oceanogràfic.

Taip pat keliaujant pačiame mieste, galite įsigyti ir HOP-on HOP-off bilietus, galimi 24 ir 48 valandų bilietų variantai.

Šis straipsnis Valensija su vaikais yra autorinis, jį paruošė „Kelionės su vaikais ®“. Kopijuoti ir naudoti be leidimo yra griežtai draudžiama.
Daugiau informacijos apie lankytinus objektus visoje Lietuvoje rasite mūsų Facebook paskyroje „Kelionės su vaikais“ bei Instagram paskyroje „Kelionės su vaikais“.
Nepamirškite sekti mūsų socialiniuose tinkluose.
Apie keliones po pasaulį – Facebook paskyroje „Kelionės su vaikais po pasaulį“ bei Instagram paskyroje „Kelionės su vaikais po pasaulį“.
Ieškote daugiau lankytinų vietų su vaikais, kelionių patarimų ir rekomendacijų?! – prisijunkite prie keliautojų su vaikais grupės. Čia taip pat kviečiame dalintis savo kelionių įspūdžiais.
Norite pasidalinti savo kelione ar keliavimo su vaikais patirtimi – parašykite mums el. paštu.
Akvariumas Valensijoje, Ekskursijos Valensijoje, ką valgyti Valensijoje, kaip atvykti į Valensiją iš orouosto, kur gyventi Valensijoje?, lankytinos vietos Valensijoje, Mokslo muziejus, must see Valensijoje, muziejai Valensijoje, TOP pramogos Valensijoje su vaikais, Valensija su vaikais, Valensijoje su vaikais, Viešasis transportas Valensijoje, Zoologijos sodas Valensijoje su vaikais