Kelionė į Čilę ir Argentiną su vaikais - Kelionės su vaikais
Kelionė į Čilę ir Argentiną su vaikais
2023-03-21

Nors jau vis daugiau šeimų su mažyliais ryžtąsi tolimoms kelionėms, bet iki Pietų Amerikos tikrai nukeliautų ne kiekvienas. Vis dėlto kartais noras pamatyti Čilę ir Argentiną, esančias visai kitoje planetos pusėje yra didesnis nei visos baimės.

Kelionės su vaikais kalbina tėtį Andrių – jis pasakoja, kaip jų šeimai pavyko kelionė į Čilę ir Argentiną su vaikais. Šios ypatingos šeimynos keliones galite stebėti ir jų kuriamame Facebooko bloge „IMAM Pietų Ameriką“.

Iškeliavom, kai vienam vaikui buvo 4 metai (5-tas gimtadienis buvo kelionėje), o mažajam buvo maždaug 5 mėnesiai. Dabar jis jau vidurinysis brolis! Mano darbas nuotolinis, galiu dirbti iš bet kurios pasaulio vietos, o Pietų Amerika man yra net daug patogesnė dėl laiko zonos. Žmona tuo metu buvo vaiko priežiūros atostogose, todėl ir galėjom įgyvendinti norą kažkiek laiko pagyventi užsienyje.

Meilė kelionėms ir Pietų Amerikai

Pietų Amerika yra sena mano meilė. Pirmą kartą buvau ten 2007 metais, labai patiko, visada norėjau sugrįžti, greičiausiai tai užkretė ir žmoną. Iki tol buvom buvę ir Azijoje, bet Kinija mūsų tikrai nesužavėjo. Tad kitos kelionės pasirinkimas gavosi kažkaip savaime, be labai didelių svarstymų. Iš viso kelionėje praleidome ~5 mėnesius, ir jei ne vasara Lietuvoje bei namų ilgesys, tikriausiai būtume buvę ir ilgiau.

Kelionė į Čilę ir Argentiną su vaikais – praktiniai aspektai

• Skridome Vilnius – Madridas, Madridas – Santjagas, kelionė nebuvo labai sudėtinga;
  • Vizų nereikia, skiepų nereikia;
  • Čilėje ir Argentinoje yra saugu! Apskritai, žmonės dažnai turi neteisingą įsivaizdavimą apie Pietų Ameriką – yra pavojingesnių šalių, bet kai kurios labai europietiškos ar net lenkia Europos šalis. Mes pagrindiniam apsistojimui pasirinkome Čilę – labai europietiška šalis;
  • Žmona prieš kelionę kažkiek pramoko ispaniškai, bet daugumoj atvejų stengemės susikalbėti angliškai. Vienur geriau, kitur prasčiau, bet kažkaip versdavomės:)

Kelionė po Čilę ir Argentiną su vaikais keliaujant savarankiškai

Keliavome savarankiškai – pačiomis įvairiausiomis priemonėmis – tiek lėktuvu, tiek maršrutiniais autobusais, tiek kažkuriuo metu buvome išsinuomavę automobilį. Kažkur atvykę į vietą imdavom siūlomus maršrutus, bet didžiąja dalimi keliavome visiškai savarankiškai.

Tik atvykę mes gyvenome Vina del Mar – maždaug 100 km nuo Santjago esančiame gana prabangiame kurorte prie vandenyno. Išsinuomavome butą ir iš pradžių dienas leidome prie vandenyno ir aplinkiniuose miestuose – Valparaiso (turbūt didžiausias Čilės uostas) ir Santjage. Paskui keliavome daugiau, bet Čilė labai įvairi šalis ir visko išvardinti tikrai nepavyks. Realiai pervažiavome ją visą ir dar didelę dalį Argentinos.

Kelionėje po Čilę ir Argentiną su vaikais matėme tikrai visko daug – nuo mokslo muziejų Santjage, įspūdingos gamtos, veikiančių ugnikalnių, karštųjų versmių, geizerių, ledynų Perito Moreno, nenusakomo vėjo Patagonijoje, žvejybos ir jodinėjimo arkliais su gaučais, pasivaikščiojimų su pingvinais, vyninių Maipu slėnyje iki jausmo, kad esi Marse Atakamos dykumoje, sandboardinimo per kopas, apleistų pilnai išsilaikiusių miestų ir pastoviai lydimo vandenyno vaizdo ir gaivos.

Čilėje pinigas vertas tiek kiek Lietuvoje, o Argentina pigesnė

Čilės BVP yra labai panašus į Lietuvos, todėl ir kainos panašios. Bet reikia turėti omenyje, kad Čilė turtingiausia Pietų Amerikos šalis, kitur keliauti tikrai smarkiai pigiau.

Su Argentina kiek kitaip – jie kas kažkiek laiko vis susiduria su ekonominiais sunkumais ir pinigų devaluacija, tai keliauti pigiau. Aišku, reikia turėti omeny, kad daug laiko leidome turistiniuose spotuose, kur, žinoma, ir kainos didesnės.
Čilėje turbūt niekur neturėjom problemų su kortelėm, o Argentinoje su problemomis susidūrėme – ir su negalėjimu atsiskaityti kortelėmis, ir su sunkumais bankuose ir pan.

Kelionė į Čilę ir Argentiną su vaikais tikrai saugi

Mes jautėmės visiškai saugiai, turbūt nebuvo momento, kad jaustume bent mažiausią grėsmę. Gal tik Santjago stoties rajone gavome kelis įspėjimus, kad saugotume kuprines ir daiktus, bet niekur neturėjom jokių problemų. Net susidūrus su policija patirtis buvo gera.

O jums patariame – keliaukite! Tiek Argentina, tiek Čilė yra visiškai saugios ir modernios šalys, didžiulės savo dydžiu, turtingos savo gamta, todėl pamatyti tikrai yra ką. Be to, žmonės labai draugiški, o vaikas, kuris šviesesniais plaukais, tai garantuotai atrakina visas užkardas!

„Kelionės su vaikais ®“ rekomenduoja TOP3 eskursijas Čilėje su vaikais

Magelaninių pingvinų stebėjimas Magdalenos saloje

Keliaukite į Laredo įlankos uostą, iš kur su greitaeigėmis valtimis plauksite į Magdalenos salą. Su gidu susipažinsite su Magelaninių pingvinų buveine Magdalenos saloje – antroje pagal dydį Magelaninių pingvinų kolonijoje Pietų Amerikoje, kurioje kasmet apsistoja daugiau nei 120 000 pingvinų.

Toliau, jei oro sąlygos bus geros, keliausite į Martos salą, kurioje gyvena daugiau nei 1000 Patagonijos jūrų liūtų kolonija ir gausus paukščių būrys.

Jei pasiseks, kelionės metu pamatysite pietinius delfinus bei banginius.

Eksursiją siūlome įsigyti iš anksto mūsų partnerių sistemoje.

Čilės sostinė Santiago

Apkeliaukite miesto simbolius HOP-ON-HOP-OFF autobusu ir aplankykite geriausius Santjago vaizdus. Į specialaus bilieto kainą įskaičiuotas ir keltuvas-funikulierius. Per visą dieną galite neribotą skaičių kartų pakilti ir nusileisti aukštyn ir žemyn.

Geoterminis Tatio geizerių laukas

Aplankykite nuostabų geoterminį Tatio geizerių lauką ir apžiūrėkite Putanos upės apylinkėse esančią laukinę gamtą. Mėgaukitės žygiu po dykumą ir ankstyvą rytą pasigrožėkite Machuca panorama.

Ekskursiją iš San Pedro de Atacama rezervuokite iš anksto.

„Kelionės su vaikais ®“ rekomenduoja TOP3 eskursijas Argentinoje su vaikais

Temaiken Bioparkas

Užsisakykite bilietus į Temaikeno bioparką ir pasinerkite į šios didžiulės erdvės, kurioje yra botanikos sodas, zoologijos sodas, akvariumas, gamtos istorijos ir antropologijos muziejus, stebuklus.

Parke aplankykite Vietinių gyventojų zoną ir susipažinkite su vietine augalija ir gyvūnija.

Ekskursija prie Iguazos krioklių ir į paukščių parką

Grožėkitės panoraminiais kaskadų vaizdais, o gidas suteiks informacijos apie parką ir jo augaliją bei gyvūniją.

Į šią ekskursiją įtrauktas apsilankymas Paukščių parke, kuriame gyvena tukanai, makakos, raudonieji corocoros ir flamingai, taip pat spalvingi drugeliai ir kiti džiunglių gyvūnai.

Kosta atrakcionų parkas

Keliaukite į Kosta parką (Parque de la Costa), esantį Tigre mieste į šiaurę nuo miesto. Parke mėgaukitės įvairiais amerikietiškais kalneliais, emuliatoriais, koncertais, žaidimais ir muzikiniais atrakcionais. Pasirinkite vieną iš dviejų skirtingų įėjimo variantų: „Oro pasas” arba „Promo pasas”.

Daugiau informacijos ir bilietai į atrakcionų parką.

Kopijuoti ir naudoti be autorės ar „Kelionės su vaikais ®“ leidimo yra griežtai draudžiama.
Daugiau informacijos apie lankytinus objektus visoje Lietuvoje rasite mūsų Facebook paskyroje „Kelionės su vaikais“ bei Instagram paskyroje „Kelionės su vaikais“.
Nepamirškite sekti mūsų socialiniuose tinkluose.
Apie keliones po pasaulį – Facebook paskyroje „Kelionės su vaikais po pasaulį“ bei Instagram paskyroje „Kelionės su vaikais po pasaulį“.
Ieškote daugiau lankytinų vietų su vaikais, kelionių patarimų ir rekomendacijų?! – prisijunkite prie keliautojų su vaikais grupės. Čia taip pat kviečiame dalintis savo kelionių įspūdžiais.
Norite pasidalinti savo kelione ar keliavimo su vaikais patirtimi – parašykite mums el. paštu.